Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStreak Running
You need to log in to create posts and topics.

Linda, Markus - klart ni ska vara med!! 😀

Och Markus, en km i 8-minuterstempo ÄR löpvila, säg inget annat. 🙂

PrettoMarkus 😉

Funderar på att ta upp streakrunning på nyårsmiddagen imorgon. Förhoppningsvis så får man rätt roliga blickar. 🙂

Har inte bestämt mig om jag ska köra själv, springa 1/1 efter en troligtvis ganska alkoholpåverkad nyårsafton kan bli tungt..

Härligt Linda och Marcus. Välkomna bland galningarna och hoppas att ni kommer att njuta lika mycket av era streaks som vi andra...:-)

Jag har funderat.... 🙂

I söndags var jag ju med och sprang "Årets sista långpass" - för mej blev det 43 km. Dagen efter var jag hur pigg som helst i benen, det brukar jag faktiskt inte vara dagen efter en maradistans....

Jag tror faktiskt att streakru

Alrighty, nu är januaristreaken igång! 🙂

Samtidigt har vi passat på att skärpa reglerna. Gruppen är nu sluten, och nya medlemmar tas endast in till månadsskiftet inför nästa gruppmål. Samtidigt har de medlemmar som inte reggat någon aktivitet och inte

Missade rubbet...Altzheimer i ett akut skov typ...
Kör därför en egen januari-streak så får jag se hur det avlöper...1,2 och 3:e har funkat med 7,8 å 9 kilometer....kul att försöka få till dom där "singel-kilometrarna" å i kjol å högklackat.....hoppas att

Nu ska jag mumifiera mig och ge mig ut och ta dagens streak (omväg till affären). Har sån himla hosta och det är svinkallt ute - därför ska jag surra in mig från topp till tå. 🙂

Testar denna månaden, går det bra så hakar jag nog på i februari.

Om ni redan har sprungit varje dag sedan 1 januari och avser fortsätta med detta kan jag fortfarande släppa in er. Gå i såfall in på klubbsidan och skicka iväg en medlemsförfrågan.