Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 14:18.....jag har inte så många träningskläder...... och tvätthögarna härhemma är stora så det räcker! (#)
.....jag har inte så många träningskläder...... och tvätthögarna härhemma är stora så det räcker! (#)
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 15:02Fast det verkar ju som streakarna springer i vad som helst UTOM träningskläder; nattlinnen, galaklänning och luciadräkt...
Fast det verkar ju som streakarna springer i vad som helst UTOM träningskläder; nattlinnen, galaklänning och luciadräkt...
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 17:00Precis! Maria - icke en hållbar ursäkt. Inte behöver man träningskläder för att lufsa fram 1 km heller. 🙂
Precis! Maria - icke en hållbar ursäkt. Inte behöver man träningskläder för att lufsa fram 1 km heller. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 17:11don´t tempt me.....jag har ju dessutom inte hoppat ur löparkläderna ännu.......
velar, velar 😉
don´t tempt me.....jag har ju dessutom inte hoppat ur löparkläderna ännu.......
velar, velar 😉
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 19:21Maria:
Här kommer dödsstöten - funbeat streakrunners gör DET varje dag! 😉
Maria:
Här kommer dödsstöten - funbeat streakrunners gör DET varje dag! 😉
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 19:51mon dieu (H:)
mon dieu (H:)
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 21:07(V) Ron Hill (L)
Allt annat är inget!
(V) Ron Hill (L)
Allt annat är inget!
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 12:14Okej gott folk!
Nu går det bra för dig som vill vara med på nästa månads utmaning och springa minst en kilometer varje dag under januari 2009 att gå med i gruppen Funbeat Streak Runners. Glöm inte att läsa reglerna på översiktssidan, och regga dig i mån
Okej gott folk!
Nu går det bra för dig som vill vara med på nästa månads utmaning och springa minst en kilometer varje dag under januari 2009 att gå med i gruppen Funbeat Streak Runners. Glöm inte att läsa reglerna på översiktssidan, och regga dig i mån
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 12:14Jag vill nog fasen vara med faktsikt.
Jag vill nog fasen vara med faktsikt.
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 13:35Jasså, det där "streakandet" är på tal igen... 🙂
Tja, nu har jag ju faktiskt äntligen kommit igång på normal nivå igen. Ingen kiropraktor-ordinerad löpvila, förkylningar eller skador. Ok, decembers enda helvilodag blev så pga cykel-krasch-skadad stortå
Jasså, det där "streakandet" är på tal igen... 🙂
Tja, nu har jag ju faktiskt äntligen kommit igång på normal nivå igen. Ingen kiropraktor-ordinerad löpvila, förkylningar eller skador. Ok, decembers enda helvilodag blev så pga cykel-krasch-skadad stortå