Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStreak Running
You need to log in to create posts and topics.

Okej - sista uppropet & sista chansen att gå med i Funbeat Streak Runners för den här månaden! I morgon 1:a oktober kör vi igång med vårt första officiella gruppmål. Den som inte är med i gruppen då, får vänta till nästa månad (november). Kan ju också var

Ahh, man kan alltså INTE gå med den 31a okt utifall att man lyckats få till löpning varje dag under månaden...?

Men ok, november passar förvisso bättre för mig. Inget marathon som gör att någon enstaka vilodag kan kännas lämplig. December är planerad til

Markus, förutsatt att du sprungit varje dag hela månaden så kan du absolut gå med den 31:a 🙂
Det har att göra med hur gruppmålet beräknas, eftersom det löper över hela månaden.

Men om man inte sprungit varje dag säg 1-10 oktober så kan man alltså inte

Jobbigt dock när man inte bokstavligt talat KAN gå med i gruppen. Jag funderade lite igår och var sugen på att testa nu i en månad, gick in på gruppen och klickade på knappen "gå med", och allt jag fick var en funbeat error sida. Testade minst 20 ggr, och

Karin: det var konstigt. Gick du via länken ovan eller via "Grupper"?

Testae nu igen, det funkar inte via länken eller direkt via Grupper. Bara kom o tänka på att det kanske var fler som ville vara med som fick samma "hint" som jag och sen struntade i det? 😉

Tur jag inte gick med kände jag idag. Har ramlat och slagit i kn

Hmmm, jag får felanmäla!

Jättetråkigt med knät, hoppas det blir bra snart och inte inverkar för mycket på din övriga träning. Och så hoppas jag du kör från och med november 🙂

Hejar på er alla men hoppar över själv.
Dock lite sugen på formatet men att gå..
Bra förslag Jenny T, är det fler som gärna kör en WalkingStreak så hakar jag på:-)

Utmärkt idè. Tyvärr såg jag inte diskussionen förrän idag så jag får väl vänta till nästa månad... Kämpa på, ska bli kul att se hur det går!

Då var det dags igen....

På lördag är det 1:a november vilket innebär att vi startar ett nytt gruppmål i Funbeat Streak Runners. Känner DU för att hoppa på denna utmaning och springa ett löppass (minst en km) varje dag, no matter what, är du välkommen i