Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 08:32Hehe, tur att jag inte gick med för det har blivit en ganska dålig månad med många löpvilodagar! 😉 Blev förkyld i början på okt (4 dagar), sen förvisso frivillig vila dagen innan Växjö Marathon + 2st löpvilodagar efter (här hade jag dock "kunnat" jogga 1
Hehe, tur att jag inte gick med för det har blivit en ganska dålig månad med många löpvilodagar! 😉 Blev förkyld i början på okt (4 dagar), sen förvisso frivillig vila dagen innan Växjö Marathon + 2st löpvilodagar efter (här hade jag dock "kunnat" jogga 1
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 08:44Oktober var en spännande månad. Jag trodde inte att det skulle gå, men på olika sätt har jag lyckats stoppa in mitt lilla pass varje dag. Jag satsade på den internationella längden, 1mile, men det gick det med. Hunden har hjälpt till. När det varit som se
Oktober var en spännande månad. Jag trodde inte att det skulle gå, men på olika sätt har jag lyckats stoppa in mitt lilla pass varje dag. Jag satsade på den internationella längden, 1mile, men det gick det med. Hunden har hjälpt till. När det varit som se
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 08:53Jag har också lyckats få in varje pass sedan starten. 🙂
Dock blir några riktiga "nödpass", som exempelvis omväg till t-banan, omväg till mataffären, runt-runt på p-platsen etc. När jag var förkyld funderade jag på allvar om jag skulle sätta på mig skor
Jag har också lyckats få in varje pass sedan starten. 🙂
Dock blir några riktiga "nödpass", som exempelvis omväg till t-banan, omväg till mataffären, runt-runt på p-platsen etc. När jag var förkyld funderade jag på allvar om jag skulle sätta på mig skor
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 09:36Fia snyggt jobbat...
Fia snyggt jobbat...
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 12:19Fortfarande 3 dagar/pass kvar. Det är klart att det går bra. Jag vill helst vila någon gång ibland men det gick att hoppa över. det svåraste för mej är att mina rullskidspass har blivit lidande, antingen överhoppade helt eller så nerkortade för att hinna
Fortfarande 3 dagar/pass kvar. Det är klart att det går bra. Jag vill helst vila någon gång ibland men det gick att hoppa över. det svåraste för mej är att mina rullskidspass har blivit lidande, antingen överhoppade helt eller så nerkortade för att hinna
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 12:09Sista chansen! 😀
Vill DU gå med i Funbeat Streak Runners och delta i vår novemberstreak så är sista dagen idag. Du går med i gruppen, och anmäler dig sedan med namn i tråden "Novemberstreak UPPROP". IDAG 1 november alltså! 🙂
Sedan är det bara att spr
Sista chansen! 😀
Vill DU gå med i Funbeat Streak Runners och delta i vår novemberstreak så är sista dagen idag. Du går med i gruppen, och anmäler dig sedan med namn i tråden "Novemberstreak UPPROP". IDAG 1 november alltså! 🙂
Sedan är det bara att spr
Quote from Funbeat user on 30 November 2008, 17:41Då var det dags igen!
Sista chansen att vara med på Funbeat Streak Runners utmaning för december!
Vi är i nuläget tio tappra som springer en runda varje dag (minst en km), se längre upp i trådan. Hälften av oss har varit med från början, och har ännu in
Då var det dags igen!
Sista chansen att vara med på Funbeat Streak Runners utmaning för december!
Vi är i nuläget tio tappra som springer en runda varje dag (minst en km), se längre upp i trådan. Hälften av oss har varit med från början, och har ännu in
Quote from Funbeat user on 30 November 2008, 21:36och det är en upplevelse som ni inte vill missa när ni väl provat på en liten stund. Ös på och anmäl er till en fösta månad på test...
och det är en upplevelse som ni inte vill missa när ni väl provat på en liten stund. Ös på och anmäl er till en fösta månad på test...
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 07:49Ja kom igen nu alla! 😀
Tänk på att man behöver varken vara en driven löpare eller ha någon extra tid att spendera för att hänga på. En kilometer klarar alla som överhuvudtaget kan transportera sig springande och man rör sig fortare än när man går (man t
Ja kom igen nu alla! 😀
Tänk på att man behöver varken vara en driven löpare eller ha någon extra tid att spendera för att hänga på. En kilometer klarar alla som överhuvudtaget kan transportera sig springande och man rör sig fortare än när man går (man t
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 14:02Jag tycker det verkar stenskönt på många sätt och jag som älskar bisarra situationer kan tänka mig att det måste bli hur många roliga löpberättelser som helst om man hållerpå med det här. Men jag passar nog ändå. vill inte bli en som springer med feber...
Jag tycker det verkar stenskönt på många sätt och jag som älskar bisarra situationer kan tänka mig att det måste bli hur många roliga löpberättelser som helst om man hållerpå med det här. Men jag passar nog ändå. vill inte bli en som springer med feber...