Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 21:50Härligt att höra alla streakers! (t+)
Lady, ta väl hand om ditt knä, så kan du hoppa på igen när allt känns bra. Jag tror det bor en liten streaker i dig innerst inne 😉
Markus, jag hade nästan hoppats på att du som statistikkung kanske kunde bokföra vå
Härligt att höra alla streakers! (t+)
Lady, ta väl hand om ditt knä, så kan du hoppa på igen när allt känns bra. Jag tror det bor en liten streaker i dig innerst inne 😉
Markus, jag hade nästan hoppats på att du som statistikkung kanske kunde bokföra vå
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 22:57Kollade igenom träningsdagboken och i okt-nov 2007 hittar jag en 25 dagar lång serie (något för er att slå? (H)). 6km som minst och snitt 11,8km/dag.
Näst bästa blir 24st dagar i rad (juni-juli -07). Sen kommer 21st dagar i rad, vilket både sattes i apr
Kollade igenom träningsdagboken och i okt-nov 2007 hittar jag en 25 dagar lång serie (något för er att slå? (H)). 6km som minst och snitt 11,8km/dag.
Näst bästa blir 24st dagar i rad (juni-juli -07). Sen kommer 21st dagar i rad, vilket både sattes i apr
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 07:49Imponerande Markus!
Men det innebär att vi som klarar första månaden klår din 25-dagarsstreak på kuppen. Det vore ju kul, antagligen enda chansen att klå dig i något 🙂
Imponerande Markus!
Men det innebär att vi som klarar första månaden klår din 25-dagarsstreak på kuppen. Det vore ju kul, antagligen enda chansen att klå dig i något 🙂
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 09:50En häftig aspekt med streaken är att man får till en ny vana. Visst, det kan vara dumt att springa vid vissa udda tillfällen, men det uppvägs av att man får en vana att springa varje dag. Det tar ju 21 dagar att sätta en vana och fortare att rasera den så
En häftig aspekt med streaken är att man får till en ny vana. Visst, det kan vara dumt att springa vid vissa udda tillfällen, men det uppvägs av att man får en vana att springa varje dag. Det tar ju 21 dagar att sätta en vana och fortare att rasera den så
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 09:57Det här låter som ett bra sätt att hålla någon form av lägstanivå uppe året runt. Jag kommer med så fort min stressfraktur i vänster skenben är läkt (ett resultat av för stora variationer i träningsnivå).
Det här låter som ett bra sätt att hålla någon form av lägstanivå uppe året runt. Jag kommer med så fort min stressfraktur i vänster skenben är läkt (ett resultat av för stora variationer i träningsnivå).
Quote from Jan Lundquist on 30 September 2008, 10:08Fia-Lotta,
Om jag skulle ge mig ut i jobbmundering här i småstaden skulle nog folk lyfta på ögonen. Däremot i Sthlm tycker jag att alla småjoggar hela tiden 😉
Fia-Lotta,
Om jag skulle ge mig ut i jobbmundering här i småstaden skulle nog folk lyfta på ögonen. Däremot i Sthlm tycker jag att alla småjoggar hela tiden 😉
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 10:21Stina: Ja, folk är ganska stressade här och även luttrade inför "kufer". Vad som känns lite mysko är att jogga fram och se avslappnad/förnöjd ut. Det är det jag måste vänja mig vid. Att se stressad ut känns liksom mer naturligt, men då märker jag att jag
Stina: Ja, folk är ganska stressade här och även luttrade inför "kufer". Vad som känns lite mysko är att jogga fram och se avslappnad/förnöjd ut. Det är det jag måste vänja mig vid. Att se stressad ut känns liksom mer naturligt, men då märker jag att jag
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 18:43Hmm efter en snabb blick gissar jag att ni har en själsfrände på tv snart ikväll..för det var väl det här ni ville göra innerst inne eller hur var det.. 😉
19:05 - 20:00
Dr Phil
Dagens program tar upp exhibitionism. Dr Phil talar med bland andra Mark som
Hmm efter en snabb blick gissar jag att ni har en själsfrände på tv snart ikväll..för det var väl det här ni ville göra innerst inne eller hur var det.. 😉
19:05 - 20:00
Dr Phil
Dagens program tar upp exhibitionism. Dr Phil talar med bland andra Mark som
Quote from Lotta Lindström on 30 September 2008, 20:05Frågan är om han sprang den sträcka som behövs 🙂
Frågan är om han sprang den sträcka som behövs 🙂
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 20:52Jag är skeptisk 🙂
Jag är skeptisk 🙂