Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStreak Running
You need to log in to create posts and topics.

Läste om en sådan människa, svensk, i senaste RW, Han hade tydligen hållit sig frisk; men om jag som idag känner mig febrig skulle skulle ge mig ut på en kilometer "bara för att" ... visst köra lugnt, men det verkar inte helt bra.

De som svär på det här påstår att det är bättre att röra på sig lite lätt än att bara ligga och däcka, för såväl immunsystem vid sjukdom och som återhämtning efter t.ex. hårda pass. Det ligger en hel del i det.

Personligen tror jag sällan på att något ä

Jag hoppar, även om det är lockande.
Blev liksom herren högre upp, lite
besviken över att det inte var streaking vi pratade om
även om det nog inte skulle få mig att hoppa på iaf, skratt.
70-talet, det var tider det...

Streaking.
Påminner mig om några bekanta som satt och bastade en lördagskväll. Efter några öl så blev det givetvis snack om de skulle våga springa runt kvarteret näck. Bl.a. var en av dem en av ortens handlare, en annan var lärare, båda välkända alltså.

åh, låter ju kul!
dock vill jag inte hoppa på tåget eftersom jag knappt tar mig ur sängen vissa dagar pga. värk. turer längre än till toa är dessa dagar helt otänkbara.
får man vara med lite inofficiellt kanske? vill inte förstöra gruppmålen...

Och hur " anmäler" man sig då? Jag är såå på!!! 🙂

Det är bara att gå med i gruppen: http://www.funbeat.se/life/groups/overview.aspx?GroupID=1465

Han i senaste RW hade ju sprungit varje dag trots brutet bröstben eller vad det nu var.

Spik i foten...

Hepp - nu är jag med! 🙂

Gör ett försök att "få till det". Träningsfria dagen får jag väl välja en t-bana längre bort eller nåt sånt och trippa dit. 😀 Det visar sig om det funkar - blir jag en "sabbare" hoppar jag ur gruppen direkt. 🙂

Vad roligt!!

Äsch, sabbare är man bara om man på pin kiv anmäler sig trots att man inte ens tänker ge det ett ärligt försök. Vi gör alla bara vårt bästa, och världen står och faller ju inte med det här, eller hur 😉

Når vi 99,8 % av gruppmålet blir vi j