Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStreak Running
You need to log in to create posts and topics.

Tack Fredrika, då känner jag mig lugn. 🙂 Jag kanske tar saker och ting för seriöst, men jag är lite "ger man sig in i leken....". Men visst, det kommer hända saker som omöjliggör löpning för oss alla någon gång. Influensan är på intåg och det är visst e

Kanske en streak-walking istället? 🙂 Gå kan man få till även om man inte hinner byta om, och tom när man har influensa..

Nu har jag provat! 😀 Drog på mig jeans, stövlar, tröja och jacka. Klämde fast handväskan under armen och gav mig ut på Sundbybergs gator.

Sträckan blev lite för lång för jag glömde bort att svänga av där jag planerat så den blev 1,55 km istället för 1 k

Jenny! Nej inte istället tycker jag - du kan väl starta en sådan grupp för dom som känner för det istället? 🙂

Vad roligt Fia-Lotta!! Och oj, 1,55 km, det håller ju till och med för de officiella amerikanska reglerna 😉

Nej, det är alldeles riktigt, gång funkar tyvärr inte som alternativ i just den här utmaningen. Man ska alltså springa. Nu måste man ju verklige

Jag är också med, har några dagar på mig att bli av med förkylningen

Tja, lite sugen... 🙂 det hela verkar ju skoj och jag springer ju ändå i princip varje dag och är nästan aldrig sjuk, men liksom Mackan säger så känns "tvånget" som en hake. T.ex. dagen innan & efter Växjö Marathon (18 okt) känns det lämpligast att vila.

Jag får nog ta och hoppa av Streak running-gruppen, mitt löparknä kommer inte att gilla att inte få vila från löpning med jämna mellanrum känner jag.

Idag har jag kört 2:a Streak Running-passet i "vardagsmundering". Idag gick det mycket bättre, sprang med jackan öppen och skruvade ner tempot ytterligare när jag sprang en liten omväg och valde en t-bana längre bort när jag skulle hem. Otroligt vad mycke

Markus: jag förstår din poäng. För mig som har lång karriär som periodare i löpbranchen känns detta som ett sätt för mig att bearbeta alla inre hinder man kan ha kring löpning. Det är möjligen inte ett problem för alla, men för mig och då funkar detta såå