Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenStretching akuten!
You need to log in to create posts and topics.

Man MÅSTE ju inte gå på Yoga =P
Jag hade bara tyckt det var skönt att köra ett riktigt måbra pass som inte behöver vara så ansträngade (men väl kan vara det).
Sen är det lite tiderna också. Jag vill isf ha det med mitt kort så att jag kan gå ibland och s

Alla pass blir så olika beroende på intruktören.. Med vissa intruktörer tycker jag massa om yoga. Det är ett underbart avbrott till spinningen och helt klart välbehövligt...

Jo det är helt sant. Det spelar ju ingen roll om det är Yoga eller vad det är. Är det en dålig instruktör så är passet tråkigt!

Jag Yogar hemma. Har en dvd.
Sedan har jag lite pilates videos jag ska prova.
Även ett instruktionshäfte med pilates övningar jag ska skriva ut.

Min erfarenhet är att det är mycket lättare att "pilata" än att "yoga" till en dvd. Pilates är en serie rörelser (visst, de kan vara nog så komplicerade!) men yoga är mer ett......ska vi kalla det tillstånd. Ett levnadssätt, för den som vill. Det krävs en

denize har inte f&s något pass som heter stretch? eller nått. det kanske kan vara ett alternativ till yoga/pilates...

Gick jättebra för mig att börja med Yoga från dvd 😉
Fast jag är lite dålig på att göra det regelbundet.

Inte min Friskis iaf... men det finns ju en hel del fler pass på andra ställen... tex så tror jag det finns något som heter Ki yoga också.. men det har inte vi!

ok... hoppas att du hittar något som passar dig iaf...

Vi har Ki-yoga här i Jönköping. Inte så avancrat utan lite lagom, som vila och strech ungefär 🙂