Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 22:40Shit....
Shit....
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 22:48Breadcrumbs är ju mer komplexa än bakåtknappen (gå till någon av sidorna "högre upp i hierarkin" jämfört med "gå till föregående sida" ).
Breadcrumbs är ju mer komplexa än bakåtknappen (gå till någon av sidorna "högre upp i hierarkin" jämfört med "gå till föregående sida" ).
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 23:00Johan,
Man ska nog inte se det som en bok där man bläddrar mellan sidor. Med brödsmulor kan du få enkel tillgång till föregående vyer och vilken av dem du som användare vid det givna tillfället anser vara den vy man med ett klick borde kunna gå tillbaka t
Johan,
Man ska nog inte se det som en bok där man bläddrar mellan sidor. Med brödsmulor kan du få enkel tillgång till föregående vyer och vilken av dem du som användare vid det givna tillfället anser vara den vy man med ett klick borde kunna gå tillbaka t
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 23:22HTTP (om vi undantar AJAX) ser det som separata sidor. Webben har traditionellt bestått av separata sidor som man navigerar mellan med hjälp av hyperlänkar. Det är så den fungerar i grunden. Det är ju först på senare år det börjat luckras upp.
Jag säger
HTTP (om vi undantar AJAX) ser det som separata sidor. Webben har traditionellt bestått av separata sidor som man navigerar mellan med hjälp av hyperlänkar. Det är så den fungerar i grunden. Det är ju först på senare år det börjat luckras upp.
Jag säger
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 09:24Det jag stör mig på vad gäller back-knappen är att det är olika beteende på Funbeat i olika webbläsare när jag läser forumet mha länken nästa olästa. I Internet Explorer och FireFox på laptopparna kommer jag till fg tråd jag precis läst, i Safari i telefo
Det jag stör mig på vad gäller back-knappen är att det är olika beteende på Funbeat i olika webbläsare när jag läser forumet mha länken nästa olästa. I Internet Explorer och FireFox på laptopparna kommer jag till fg tråd jag precis läst, i Safari i telefo