Quote from Berit Bengtson on 4 December 2008, 14:29Gary Fleming skrev:
> Det finns mycket bra tips att hämta på Stadium.se som många verka ha missat.Tex Craft långkalsonger med WS-front för 199:-
BILD:http://www.stadium.se/is-bin/intershop.static/WFS/Stadium-SwedenB2C-Site/Stadium/sv_SE/Products/Medium
Gary Fleming skrev:
> Det finns mycket bra tips att hämta på Stadium.se som många verka ha missat.
Tex Craft långkalsonger med WS-front för 199:-
BILD:http://www.stadium.se/is-bin/intershop.static/WFS/Stadium-SwedenB2C-Site/Stadium/sv_SE/Products/Medium
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 19:08Även mina Craftkläder verkar ha blivit för små för mig de senaste åren. Dumma Craft. Jag köpte dem för drygt 5 år sedan och länge passade de bra men rätt som det var blev det svårt att komma i dem.
Även mina Craftkläder verkar ha blivit för små för mig de senaste åren. Dumma Craft. Jag köpte dem för drygt 5 år sedan och länge passade de bra men rätt som det var blev det svårt att komma i dem.
Quote from ellen olsson on 4 December 2008, 19:16De gamla kläderna har jag inga problem med men de nya modellerna är klart kortare än motsvarande kläder av äldre modeller.
De gamla kläderna har jag inga problem med men de nya modellerna är klart kortare än motsvarande kläder av äldre modeller.
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 23:57Men Fredrik G, skärp dig! 🙂
Men Fredrik G, skärp dig! 🙂
Quote from ellen olsson on 5 December 2008, 07:16Hur skulle det göra Pro Zero Extremekallingarna längre? Jag är idel öra. 🙂
Hur skulle det göra Pro Zero Extremekallingarna längre? Jag är idel öra. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 12:27Du ska såklart hasa ner dem på höften och hålla dem där med ett skärp.
Hälsningar Allvetande Jack
Du ska såklart hasa ner dem på höften och hålla dem där med ett skärp.
Hälsningar Allvetande Jack
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 12:55Var det bara jag som såg att Fredrik N skämtade med Fredrik G? Jag känner mig ensam.
Var det bara jag som såg att Fredrik N skämtade med Fredrik G? Jag känner mig ensam.
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 13:00Nämen det är klart jag såg.
Nämen det är klart jag såg.
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 13:01Hörde du inte att jag skrattade?
Hörde du inte att jag skrattade?
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 13:43Vi riktiga genier är ständigt missförstådda och uppskattas till fullo först efter våra respektive frånfällen.
Vi riktiga genier är ständigt missförstådda och uppskattas till fullo först efter våra respektive frånfällen.