Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 13:44Eller ska det vara: "Vi riktiga genier är ständigt missförstådda och uppskattas till fullo först efter våra respektives frånfällen."?
Eller ska det vara: "Vi riktiga genier är ständigt missförstådda och uppskattas till fullo först efter våra respektives frånfällen."?
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 14:05Undrar om kläderna har blivit för små p g a alla nya muskler som ni har skaffat er efter all styrketräning...eller om det beror på för många pepparkakor. Hm..
Undrar om kläderna har blivit för små p g a alla nya muskler som ni har skaffat er efter all styrketräning...eller om det beror på för många pepparkakor. Hm..
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 14:59Ironi är grymt bortkastat på Funbeat.
Ironi är grymt bortkastat på Funbeat.
Quote from Elias Engqvist on 5 December 2008, 15:00Var du ironisk nu?
Var du ironisk nu?
Quote from Lena O on 5 December 2008, 18:27Den är bara bortkastat för din del när du tycker du behöver förklara det
Den är bara bortkastat för din del när du tycker du behöver förklara det
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 23:21Håkan C skrev:
De är små i storl, tro mig jag vet.Är det OK att gå upp en strl? tex. från L till XL.
Håkan C skrev:
De är små i storl, tro mig jag vet.
Är det OK att gå upp en strl? tex. från L till XL.
Quote from ellen olsson on 7 December 2008, 22:51Jag insåg också att han skämtade men för att de som inte inser det ska missförstå något så valde jag att svara med ett förtydligande.
Jag insåg också att han skämtade men för att de som inte inser det ska missförstå något så valde jag att svara med ett förtydligande.