Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 13:41CS: Vad som är vad kan nån annan få bena ut. Eller ska vi slå vad?
Raka marklyft verkar lite scary, men jag har kört övningen i några veckor och den tar grymt bra på hamstrings - och ryggen har aldrig mått bättre. Men det är nog ingen övning man lassar p
CS: Vad som är vad kan nån annan få bena ut. Eller ska vi slå vad?
Raka marklyft verkar lite scary, men jag har kört övningen i några veckor och den tar grymt bra på hamstrings - och ryggen har aldrig mått bättre. Men det är nog ingen övning man lassar p
Quote from Lisa Bringhed on 5 September 2008, 18:14Enben knäböj, man springer ju med ett ben i taget ;), hoppas sällan jämfota fram (H)
Enben knäböj, man springer ju med ett ben i taget ;), hoppas sällan jämfota fram (H)
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 18:47Det var ju faktiskt en hel övningar för benen. tackar Tackar=)
Det var ju faktiskt en hel övningar för benen. tackar Tackar=)
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 21:47Hemrik, testa att köra ett benpass en dag då du har en vilodag efter. Första gången jag körde ett regelrätt benpass var jag så slut att jag trodde jag skulle svimma eller spy, möjligen båda och kanske samtidigt. Jag var väldigt glad att jag inte behövde r
Hemrik, testa att köra ett benpass en dag då du har en vilodag efter. Första gången jag körde ett regelrätt benpass var jag så slut att jag trodde jag skulle svimma eller spy, möjligen båda och kanske samtidigt. Jag var väldigt glad att jag inte behövde r
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 18:39Och när du ändå är på gymmet, passa då på att träna ryggmuskler och magmuskler också. Det förhindrar att du sjunker ihop och tappar hållningen och därmed löpsteget på längre distanser.
Och när du ändå är på gymmet, passa då på att träna ryggmuskler och magmuskler också. Det förhindrar att du sjunker ihop och tappar hållningen och därmed löpsteget på längre distanser.