Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 18:43Ja, jobbigt också efter de första 5-10 km första dagen under Vänern runt.
Ja, jobbigt också efter de första 5-10 km första dagen under Vänern runt.
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 18:59Du kör hårt Anders hör jag. 😉
Du kör hårt Anders hör jag. 😉
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 19:19Hur ser din cykelträningbakgrund ut Ice Man och vad har du för mål med din cykelträning?
Utifrån det du reggat i din träningsdagbok ser det lite märkligt ut. Exakt 10 km på 30 min alla pass utom ett då du cyklade 5 km på 15 min. Har det verkligen sett u
Hur ser din cykelträningbakgrund ut Ice Man och vad har du för mål med din cykelträning?
Utifrån det du reggat i din träningsdagbok ser det lite märkligt ut. Exakt 10 km på 30 min alla pass utom ett då du cyklade 5 km på 15 min. Har det verkligen sett u
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 19:49Ni ska kanske inte ta Ice Man på allra största allvar?
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1193924
Ni ska kanske inte ta Ice Man på allra största allvar?
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 20:08Var länge sedan jag gjorde det. Om nånsin.
Var länge sedan jag gjorde det. Om nånsin.
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 20:45"Anders du vet inte vilka ambitioner jag hör. Siktar på Vänern runt."
Du har fått en del svar som skulle kunna uppfattas så som dryga. Detta kanske också kan uppfattas så. Men det är inte alls min mening.
Om det är runt sjön, Vänern, du ska så är det fr
"Anders du vet inte vilka ambitioner jag hör. Siktar på Vänern runt."
Du har fått en del svar som skulle kunna uppfattas så som dryga. Detta kanske också kan uppfattas så. Men det är inte alls min mening.
Om det är runt sjön, Vänern, du ska så är det fr
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 23:13Om man kunde trycka gilla på komentarer här på funbeat hade ja gjort det på P kommentaren. Ödmjuk o sund. Bålstyrka!!!
Om man kunde trycka gilla på komentarer här på funbeat hade ja gjort det på P kommentaren. Ödmjuk o sund. Bålstyrka!!!
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 12:49Jag har inte mätt exakt hur långt jag cyklar eller hur länge, det jag angett som träningspass är ungefärliga tider. Jag brukar köra samma runda varje gång och det är ungefär 10km.
Jag har inte mätt exakt hur långt jag cyklar eller hur länge, det jag angett som träningspass är ungefärliga tider. Jag brukar köra samma runda varje gång och det är ungefär 10km.
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 14:48"Jag har inte mätt exakt hur långt jag cyklar eller hur länge, det jag angett som träningspass är ungefärliga tider. Jag brukar köra samma runda varje gång och det är ungefär 10km."
Missförstå mig inte nu. Men 10 km eller 0 km är ungefär det samma. Inte
"Jag har inte mätt exakt hur långt jag cyklar eller hur länge, det jag angett som träningspass är ungefärliga tider. Jag brukar köra samma runda varje gång och det är ungefär 10km."
Missförstå mig inte nu. Men 10 km eller 0 km är ungefär det samma. Inte
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 15:25P., du lägger ned tid på ett troll helt i onödan. Notera tråden Maria t hänvisar till ovan.
P., du lägger ned tid på ett troll helt i onödan. Notera tråden Maria t hänvisar till ovan.