Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 17:18Har inte tränat cykel seriöst tidigare. Men 10km per dag blir ju ändå 365 mil per år. Bättre än inget. Jag brukar ibland ta längre rundor på ca 30km också. Men jag hade tänkt börja satsa mera seriöst på cykling nu.
Har inte tränat cykel seriöst tidigare. Men 10km per dag blir ju ändå 365 mil per år. Bättre än inget. Jag brukar ibland ta längre rundor på ca 30km också. Men jag hade tänkt börja satsa mera seriöst på cykling nu.
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 23:43"P., du lägger ned tid på ett troll helt i onödan. Notera tråden Maria t hänvisar till ovan."
Anders, ja kanske du/ni har rätt, men jag vill ju tro att det inte är så.
"Har inte tränat cykel seriöst tidigare. Men 10km per dag blir ju ändå 365 mil per å
"P., du lägger ned tid på ett troll helt i onödan. Notera tråden Maria t hänvisar till ovan."
Anders, ja kanske du/ni har rätt, men jag vill ju tro att det inte är så.
"Har inte tränat cykel seriöst tidigare. Men 10km per dag blir ju ändå 365 mil per å
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 05:44Ice man ställer frågan som vanlig motionär vilket är uppenbart i tråden. Att han uppenbart inte kan bete sig vettigt i simtråden är givet av den tråden.
Mitt svar är att man självklart behöver styrketräna när man cyklar mycket om man vill ha en mer komp
Ice man ställer frågan som vanlig motionär vilket är uppenbart i tråden. Att han uppenbart inte kan bete sig vettigt i simtråden är givet av den tråden.
Mitt svar är att man självklart behöver styrketräna när man cyklar mycket om man vill ha en mer komp
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 08:45Det beror på om man begriper hur man cykeltränar. Det är inte alla som gör, oavsett cykel.
Det beror på om man begriper hur man cykeltränar. Det är inte alla som gör, oavsett cykel.