Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 20:35Finns tydligen lika måga tips som löpare i detta ämne. Lärde mig detta av ngn som borde kunna. Max styrka ska du bygga under en period. att kombinera detta med syrelöpning i samma pass kan ge onödig katabolism i uppbyggnads fasen. användning av negativ tr
Finns tydligen lika måga tips som löpare i detta ämne. Lärde mig detta av ngn som borde kunna. Max styrka ska du bygga under en period. att kombinera detta med syrelöpning i samma pass kan ge onödig katabolism i uppbyggnads fasen. användning av negativ tr
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 23:41Du kan få väldigt bra resultat i både styrketräning och långdistans, om du kombinerar dessa två. För att nå eliten måste man däremot nischa sig, och för att nå den absoluta toppnivån måste man ha fördelaktiga gener, något man inte kan påverka.
Styrketrän
Du kan få väldigt bra resultat i både styrketräning och långdistans, om du kombinerar dessa två. För att nå eliten måste man däremot nischa sig, och för att nå den absoluta toppnivån måste man ha fördelaktiga gener, något man inte kan påverka.
Styrketrän
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 13:43har tränat med riktigt tunga vikter( för att vara mig) ett tag nu om det är mentalt eller ej kan jag inte svara men vilken skillnad. korta sträckor märks det mest men även backarna på långpassen känns märkligt lätta o nu ska jag ändå vara rätt ner tränad.
har tränat med riktigt tunga vikter( för att vara mig) ett tag nu om det är mentalt eller ej kan jag inte svara men vilken skillnad. korta sträckor märks det mest men även backarna på långpassen känns märkligt lätta o nu ska jag ändå vara rätt ner tränad.