Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSummering av 2011
You need to log in to create posts and topics.

År 2011 har varit ett fantastiskt år!

Löpning: 118 mil
Cykling: 186 mil

Jag har hållit mig frisk och kunnat träna på trots ett par mindre skador (löparknä och metatarsalgi) som jag minimerade genom snabbt insatt rehabilitering och minskad löpmängd.

Tr

Bra jobbat!
Började själv med löpning i mitten av maj 2011. Har blivit 93 löpass och 57,5 mil vilket jag är helnöjd med. Har klarat mig utan skador under året bortsett från stelhet i benen under december. Anledningen var att jag slarvat med stretchningen.

Bra jobbat!

Själv så ser det ut så här med fördelningen:

Löpning: 330 mil
Cykling: 68 mil
Paddling: 3 mil
simning: 0,9 mil

Per, jag slutade för 1,5 år sedan med streching. Resultatet av det är färre skador än föregående år. För min egen del kan jag i

Det där med stretching beror nog på vilka förutsättningar man har och vad man startar ifrån. I mitt fall har musklerna i låren pga ökad träning, blivit för korta. Detta har resulterat i stelhet och värk i benen vilket nästan gjort det omöjligt att springa

Bra jobbat alla! Va´ duktiga vi är!!

Själv har jag ca 120 mil löpning under året. Har haft problem med löparknä som kommit och gått sedan i mars. Har genomfört Varvet och Sthlm 1/2-marathon trots detta. Det kommer bli fler mil 2012 och mindre ont, det lo

Gött jobbat!
Själv blev det såhär.

http://jonijogger.blogspot.com/2011/12/summering-2011.html

2011 164 mil löpning och noll skador. Ett bra år 🙂 . 2012 blir det pers på maran.

Gott Nytt År på er!

2011 var året som jag på allvar började satsa på triathlon. Jag startade upp en hemsida, började leta efter sponsorer och blev antagen till triathlongymnasiet i Motala

Under vinterhalvåret tränade jag mellan 700-1100 min i veckan för att komma i form til

Jag är också nöjd. Lyckades uppnå en del av mina mål.

Knappt 21 mil. Varav 400 meter tävling.
De flesta passen runt fem kilometer.
Känns lagom.