Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 14:322011 har varit mitt bästa träningsår hittills. Jag har träffat massor av nya underbara löparkompisar, helt sluppit både skador eller skavanker beroende på träningen och hittat en ny favoritdistans i halvmaran. Minns inte att jag haft ett endaste träningsp
2011 har varit mitt bästa träningsår hittills. Jag har träffat massor av nya underbara löparkompisar, helt sluppit både skador eller skavanker beroende på träningen och hittat en ny favoritdistans i halvmaran. Minns inte att jag haft ett endaste träningsp
Quote from Christer Heinbäck on 3 January 2012, 07:46Jag har också haft ett toppenår!
3 tävlingar över 100 miles
Totalt 382 mil löpning, 100 mil längre än året innan.
Seger i multisport och ultralopp.
PB på maran, 6H och 24H
Tog mig i mål på UTMB.Hur ska jag kunna förbättra det mån tro? Fast det måste ja
Jag har också haft ett toppenår!
3 tävlingar över 100 miles
Totalt 382 mil löpning, 100 mil längre än året innan.
Seger i multisport och ultralopp.
PB på maran, 6H och 24H
Tog mig i mål på UTMB.
Hur ska jag kunna förbättra det mån tro? Fast det måste ja
Quote from Catharina Brattlin on 3 January 2012, 08:13Mitt bästa löpår hittills. 🙂
Inga skador, mycket varierad allroundträning förutom 155 mil löpning, varav 22 mil utan skor och fyra långlopp (Skövde 6-timmars, Göteborgsvarvet, Lidingöloppet 30K och Bromölla Marathon) är jag ruskigt nöjd med.
Mitt bästa löpår hittills. 🙂
Inga skador, mycket varierad allroundträning förutom 155 mil löpning, varav 22 mil utan skor och fyra långlopp (Skövde 6-timmars, Göteborgsvarvet, Lidingöloppet 30K och Bromölla Marathon) är jag ruskigt nöjd med.
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 11:342011 blev åttonde och sista året i min satsning på löpning. Har varit för mycket skador och för lite framgångar de sista åren, så nu blir det mer varierad träning.
Blogginlägg för den som vill läsa mer:
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=110988
2011 blev åttonde och sista året i min satsning på löpning. Har varit för mycket skador och för lite framgångar de sista åren, så nu blir det mer varierad träning.
Blogginlägg för den som vill läsa mer:
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=110988
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 13:15Skadedrabbad benhinnor och knä 6 mån under 2011 (vår och sommar)
Löpning totalt: 691,08 km
Antal träningspass: 65 varav det allra mesta träningen var under hösten. Har aldrig sprungit så här mycket innan.Nya pers på LL igen, ultrapremiär, distansreko
Skadedrabbad benhinnor och knä 6 mån under 2011 (vår och sommar)
Löpning totalt: 691,08 km
Antal träningspass: 65 varav det allra mesta träningen var under hösten. Har aldrig sprungit så här mycket innan.
Nya pers på LL igen, ultrapremiär, distansreko
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 14:31Helt OK år 2011. Visserligen bara ca 75 mil mot planerade 90 men det kom lite för mycket arbete i mellan. Som företagare får jag nöja mig med ett bättre resultat i företaget i stället för i träningsplanen.
Två lopp fixade. GV och Stockholms HM. GV gick d
Helt OK år 2011. Visserligen bara ca 75 mil mot planerade 90 men det kom lite för mycket arbete i mellan. Som företagare får jag nöja mig med ett bättre resultat i företaget i stället för i träningsplanen.
Två lopp fixade. GV och Stockholms HM. GV gick d
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 00:01Under året som gått har jag haft förmånen att kunna träna mer än någonsin tidigare. Jag har fått vara frisk ( i stort sett) och klarat mig från skador.
Under 2011 har jag sprungit drygt 285 mil vilket är en ökning med drygt 20% i förh till 2010. Snittet
Under året som gått har jag haft förmånen att kunna träna mer än någonsin tidigare. Jag har fått vara frisk ( i stort sett) och klarat mig från skador.
Under 2011 har jag sprungit drygt 285 mil vilket är en ökning med drygt 20% i förh till 2010. Snittet
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 00:20Jag är nöjd med mitt 2011. 200 mil (ca 38 km/v) löpning och flera nya personbästa på alla möjliga distanser kan jag knappast klaga på. Den största kapningen av personbästatider gjorde jag på Lidingö ultra, 40 minuter förbättrade jag mig med där 🙂
Jag h
Jag är nöjd med mitt 2011. 200 mil (ca 38 km/v) löpning och flera nya personbästa på alla möjliga distanser kan jag knappast klaga på. Den största kapningen av personbästatider gjorde jag på Lidingö ultra, 40 minuter förbättrade jag mig med där 🙂
Jag h
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 14:20250 mil för mig 2011 vilket är nytt rekord. Resultatmässigt bev 2.10.55 på Lidingöloppet höjdpunkten, medan sub 37 fortfarande gäckar mig på milen trots flera försök.
2012 gör jag min första mara på fem år och hoppas på sub 3. Ska även resa utomlands på
250 mil för mig 2011 vilket är nytt rekord. Resultatmässigt bev 2.10.55 på Lidingöloppet höjdpunkten, medan sub 37 fortfarande gäckar mig på milen trots flera försök.
2012 gör jag min första mara på fem år och hoppas på sub 3. Ska även resa utomlands på