Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det var väl Garmin som tog betalt för sin Garmin Connect och inte Suunto om jag tolkade Michaels inlägg rätt

En tanke som ligger lite vid sidan om just Suunto-importen.

Världen förändras och olika aktörer (som tex Funbeat) behöver följa med. Det man nog borde göra är att fundera lite över vad som är unikt / bra med Funbeat och se till att vidareutveckla dessa s

Hur är statusen på projektet? Ligger fortfarande bollen hos Suunto?

Och mitt bidrag till diskussionen är att jag kommer att betala för tjänsten och bli en aktiv medlem istället för en smygläsare. Ju snabbare ni kan få igång det desto bättre.

är oxå mycket intresserad av statusen på importmöjligheten från movescount. hur går det?

@Cristoffer, så håller jag med om att det känns som ett bättre alternativ att möjliggöra en enklare direktimport från Movescount för gratis-medlemmarna, och mer innehåll i importen för premium. För många räcker det nog med antal km och tid samt GPS-spår.

Nu har jag betalat och blivit premium. Jag är lite sugen på att testa MovesCount-importen.

När kommer det?

Nu handlar det bara om dagar. Om du är väldigt ivrig kan jag göra dig till beta-testare.

Idag släppte vi importfunktionen. Ni har säkert redan hittat den, men för säkerhets skull postar jag i den här tråden också.

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1420838

Kommer Garminimporten att uppdateras så man även där får med höjd och effekt?