Quote from Funbeat user on 26 June 2014, 15:31Det var väl Garmin som tog betalt för sin Garmin Connect och inte Suunto om jag tolkade Michaels inlägg rätt
Det var väl Garmin som tog betalt för sin Garmin Connect och inte Suunto om jag tolkade Michaels inlägg rätt
Quote from Lars Mörrby on 26 June 2014, 15:57En tanke som ligger lite vid sidan om just Suunto-importen.
Världen förändras och olika aktörer (som tex Funbeat) behöver följa med. Det man nog borde göra är att fundera lite över vad som är unikt / bra med Funbeat och se till att vidareutveckla dessa s
En tanke som ligger lite vid sidan om just Suunto-importen.
Världen förändras och olika aktörer (som tex Funbeat) behöver följa med. Det man nog borde göra är att fundera lite över vad som är unikt / bra med Funbeat och se till att vidareutveckla dessa s
Quote from Funbeat user on 3 July 2014, 12:25Hur är statusen på projektet? Ligger fortfarande bollen hos Suunto?
Och mitt bidrag till diskussionen är att jag kommer att betala för tjänsten och bli en aktiv medlem istället för en smygläsare. Ju snabbare ni kan få igång det desto bättre.
Hur är statusen på projektet? Ligger fortfarande bollen hos Suunto?
Och mitt bidrag till diskussionen är att jag kommer att betala för tjänsten och bli en aktiv medlem istället för en smygläsare. Ju snabbare ni kan få igång det desto bättre.
Quote from Funbeat user on 4 July 2014, 16:35är oxå mycket intresserad av statusen på importmöjligheten från movescount. hur går det?
är oxå mycket intresserad av statusen på importmöjligheten från movescount. hur går det?
Quote from Funbeat user on 6 July 2014, 11:44@Cristoffer, så håller jag med om att det känns som ett bättre alternativ att möjliggöra en enklare direktimport från Movescount för gratis-medlemmarna, och mer innehåll i importen för premium. För många räcker det nog med antal km och tid samt GPS-spår.
@Cristoffer, så håller jag med om att det känns som ett bättre alternativ att möjliggöra en enklare direktimport från Movescount för gratis-medlemmarna, och mer innehåll i importen för premium. För många räcker det nog med antal km och tid samt GPS-spår.
Quote from Funbeat user on 1 August 2014, 18:01Nu har jag betalat och blivit premium. Jag är lite sugen på att testa MovesCount-importen.
Nu har jag betalat och blivit premium. Jag är lite sugen på att testa MovesCount-importen.
Quote from Funbeat user on 24 August 2014, 09:07När kommer det?
När kommer det?
Quote from Funbeat user on 25 August 2014, 10:05Nu handlar det bara om dagar. Om du är väldigt ivrig kan jag göra dig till beta-testare.
Nu handlar det bara om dagar. Om du är väldigt ivrig kan jag göra dig till beta-testare.
Quote from Funbeat user on 29 August 2014, 21:04Idag släppte vi importfunktionen. Ni har säkert redan hittat den, men för säkerhets skull postar jag i den här tråden också.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1420838
Idag släppte vi importfunktionen. Ni har säkert redan hittat den, men för säkerhets skull postar jag i den här tråden också.
Quote from Funbeat user on 2 September 2014, 19:36Kommer Garminimporten att uppdateras så man även där får med höjd och effekt?
Kommer Garminimporten att uppdateras så man även där får med höjd och effekt?