Quote from Lars Ekegård on 25 June 2014, 18:30Ser ut som jag kan glömma att få in min Suunto på Funbeat då, så går det när man tillhör B-laget, tack för det.
Ser ut som jag kan glömma att få in min Suunto på Funbeat då, så går det när man tillhör B-laget, tack för det.
Quote from Funbeat user on 25 June 2014, 18:39Ni som har en Suunto klocka fram innan hur har ni rapportera i funbeat innan denna premium funktion togs fram?
Hur många medlem tappade funbeat när de införde en direkt läsning från Garmin men inte alla klockor?
Sedan när Polar fick en fix men inte Su
Ni som har en Suunto klocka fram innan hur har ni rapportera i funbeat innan denna premium funktion togs fram?
Hur många medlem tappade funbeat när de införde en direkt läsning från Garmin men inte alla klockor?
Sedan när Polar fick en fix men inte Su
Quote from Funbeat user on 25 June 2014, 19:12När jag hade en windows-laptop som huvudsaklig personlig dator använde jag Sporttracks & dess FB-plugin:
http://www.zonefivesoftware.com/sporttracks/plugins/?p=st2funbeatefter att jag blev med MacBook har jag exporterat gpx från Movescount och sedan anv
När jag hade en windows-laptop som huvudsaklig personlig dator använde jag Sporttracks & dess FB-plugin:
http://www.zonefivesoftware.com/sporttracks/plugins/?p=st2funbeat
efter att jag blev med MacBook har jag exporterat gpx från Movescount och sedan anv
Quote from ellen olsson on 25 June 2014, 20:37Han heter Christer och inte Christoffer. 🙂
Han heter Christer och inte Christoffer. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 June 2014, 20:48(#) skäms & rättat nu. Christer har länge burit konverterings-bördan för Suunto -> funbeat och förtjänar all cred.
(#) skäms & rättat nu. Christer har länge burit konverterings-bördan för Suunto -> funbeat och förtjänar all cred.
Quote from Funbeat user on 25 June 2014, 21:23Ryan, massor av såna appar, t ex Funbeat, Runkeeper, Instagram... I alla kan du göra inlägg som delas på Facebook
Ryan, massor av såna appar, t ex Funbeat, Runkeeper, Instagram... I alla kan du göra inlägg som delas på Facebook
Quote from Funbeat user on 25 June 2014, 21:45Jag har använt Funbeat under många år. innan jag hade en avancerad klocka och jag har gått från inloggning med dator, lite app och nu för tiden logga enbart tid på enklaste sätt.. helt manuellt och har istället flera parallella system till min klocka som
Jag har använt Funbeat under många år. innan jag hade en avancerad klocka och jag har gått från inloggning med dator, lite app och nu för tiden logga enbart tid på enklaste sätt.. helt manuellt och har istället flera parallella system till min klocka som
Quote from Funbeat user on 25 June 2014, 21:46Men du kan inte göra något i Facebook. Som acceptera en vänförfråga eller inbjudan till en event, gillar en inlägg eller ser något i Facebook utan att gå via Facebook.
Visste kan man även dela artikel från di, Aftonbladet och inlägg från funbeat men utan
Men du kan inte göra något i Facebook. Som acceptera en vänförfråga eller inbjudan till en event, gillar en inlägg eller ser något i Facebook utan att gå via Facebook.
Visste kan man även dela artikel från di, Aftonbladet och inlägg från funbeat men utan
Quote from Funbeat user on 26 June 2014, 10:01Tack för en bra diskussion.
Vi har fått lite matnyttigt att tänka på. Det blir till att sätta oss ner internt och komma fram till något bra.
Tack för en bra diskussion.
Vi har fått lite matnyttigt att tänka på. Det blir till att sätta oss ner internt och komma fram till något bra.
Quote from Funbeat user on 26 June 2014, 10:14Sedan ska vi inte bara gnälla på Funbeat, jag tycker det är snålt och dåligt av gps tillverkarna att ta så mycket betalt för att få använda deras API.
Ju flera sajter som har direkt import till Suunto ju bättre för Suunto? Eller lider de av storhetsvansi
Sedan ska vi inte bara gnälla på Funbeat, jag tycker det är snålt och dåligt av gps tillverkarna att ta så mycket betalt för att få använda deras API.
Ju flera sajter som har direkt import till Suunto ju bättre för Suunto? Eller lider de av storhetsvansi