Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 17:50Jag tror att det är adrenalin.
Jag tror att det är adrenalin.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 17:59Då är jag ju inte ensam om det i alla fall. 🙂
Det är så konstigt för jag är jättetrött på kvällen och somnar som en stock, och känner mig inte varm när jag lägger mig. Men under natten blir det att jag vaknar flera gånger. Och det beror tyvärr inte på t
Då är jag ju inte ensam om det i alla fall. 🙂
Det är så konstigt för jag är jättetrött på kvällen och somnar som en stock, och känner mig inte varm när jag lägger mig. Men under natten blir det att jag vaknar flera gånger. Och det beror tyvärr inte på t
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 18:01Det gäller att äta så att verkmästaren i magen har att jobba med.
Det gäller att äta så att verkmästaren i magen har att jobba med.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 18:19Har lite liknande erfarenheter av långpass, det händer ju en del med ämnesomsättning o sånt under ett längre pass så jag tror kroppen reagerar på nåt sätt. Tror Stef säger det kloka ovan, vila lite efter, se till att käka mycket, ta en promenad... kort sa
Har lite liknande erfarenheter av långpass, det händer ju en del med ämnesomsättning o sånt under ett längre pass så jag tror kroppen reagerar på nåt sätt. Tror Stef säger det kloka ovan, vila lite efter, se till att käka mycket, ta en promenad... kort sa
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 18:35Träna mer så kroppen fattar att träning är normalt och inte chipsen i soffan.
Träna mer så kroppen fattar att träning är normalt och inte chipsen i soffan.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 18:44Min kropp fattar båda....
Min kropp fattar båda....
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 19:40Kroppen behöver kolhydrater för att somna. Får ni i er tillräckligt efter träningen?
Kroppen behöver kolhydrater för att somna. Får ni i er tillräckligt efter träningen?
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 20:04Jag brukade råka ut för samma fenomen efter långlopp typ vätternrundan eller vasaloppet. Det var värst de första gångerna. Vaknade av att jag svettades floder och "pirr" i benen vilket gjode att jag bara sov en kvart åt gången, men sömnproblemen och svet
Jag brukade råka ut för samma fenomen efter långlopp typ vätternrundan eller vasaloppet. Det var värst de första gångerna. Vaknade av att jag svettades floder och "pirr" i benen vilket gjode att jag bara sov en kvart åt gången, men sömnproblemen och svet
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 00:44För mig är det tvärtom.
Jag har svårt att hålla mig vaken efter långa distanspass. Mat och sedan går gardinen ner.
För mig är det tvärtom.
Jag har svårt att hålla mig vaken efter långa distanspass. Mat och sedan går gardinen ner.
Quote from ellen olsson on 28 May 2009, 20:43Jag har kört nästan 9h idag. Om jag lägger mig ner så somnar jag inom 30s...
Du kanske kör för korta distanspass? 😉
Jag har kört nästan 9h idag. Om jag lägger mig ner så somnar jag inom 30s...
Du kanske kör för korta distanspass? 😉