Quote from Guest on 23 May 2010, 18:40Jag tänkte igår på göteborgsvarvet (sprang inte själv men tror att jag kanske börjar få kontroll på benhinneinflammationen så kanske nästa år) när det var så varmt, att vilket material hade varit lämpligast?
Funktionsmaterial behåller ju inte fukten särs
Jag tänkte igår på göteborgsvarvet (sprang inte själv men tror att jag kanske börjar få kontroll på benhinneinflammationen så kanske nästa år) när det var så varmt, att vilket material hade varit lämpligast?
Funktionsmaterial behåller ju inte fukten särs
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:50Jag hade på mig företagets tröja, vilket jag ångrade efter 10 minuter redan. Det är en t-shirt från Craft som ska vara av funktionsmaterial. Den är figursydd men inte tajt och det kändes som att den inte släppte ut svetten.
Jag skulle personligen ta ett s
Jag hade på mig företagets tröja, vilket jag ångrade efter 10 minuter redan. Det är en t-shirt från Craft som ska vara av funktionsmaterial. Den är figursydd men inte tajt och det kändes som att den inte släppte ut svetten.
Jag skulle personligen ta ett s
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 19:01Den aspekten tänkte jag faktiskt inte på (tajtheten alltså) men den är ju såklart viktig. Dock så är jag som kille inte bekväm i att ha något tajt på mig. Då är jag isf något mer bekväm med att inte ha något alls på överkroppen (H)
Den aspekten tänkte jag faktiskt inte på (tajtheten alltså) men den är ju såklart viktig. Dock så är jag som kille inte bekväm i att ha något tajt på mig. Då är jag isf något mer bekväm med att inte ha något alls på överkroppen (H)
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 19:14Bekväm med inget på överkroppen, men inte bekväm med tajta kläder på överkroppen? Hmm, inte alls ologiskt...
Bekväm med inget på överkroppen, men inte bekväm med tajta kläder på överkroppen? Hmm, inte alls ologiskt...
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 19:16Å andra sidan så är det ju bra att ha något på sig som fångar upp svetten från kroppen. Har du bar överkropp så rinner ju svetten bara och det kan kännas obehagligt. Fast det är väl en vanesak. Jag hade nog helst velat ha pannband igår, men jag var föruts
Å andra sidan så är det ju bra att ha något på sig som fångar upp svetten från kroppen. Har du bar överkropp så rinner ju svetten bara och det kan kännas obehagligt. Fast det är väl en vanesak. Jag hade nog helst velat ha pannband igår, men jag var föruts
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 19:17Johan. Hehe, nä visst är det konstigt! På något sätt känns det mer macho utan några kläder alls i så fall 🙂
Johan. Hehe, nä visst är det konstigt! På något sätt känns det mer macho utan några kläder alls i så fall 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 19:17Nina: Vissa är ju snygga även svettiga 😉
Nina: Vissa är ju snygga även svettiga 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 19:20Johan, jag är nog aldrig snygg när jag tränar, oavsett om jag svettas eller inte... (#) Fast man köper ju ändå snygga träningskläder emellanåt.
Johan, jag är nog aldrig snygg när jag tränar, oavsett om jag svettas eller inte... (#) Fast man köper ju ändå snygga träningskläder emellanåt.
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 19:22Nina, en del är snygga oavsett. 😉 Till exempel en snorig Kalla efter 15 km skidor.
Sedan kanske många tror de inte är snygga medan de tränar. Det är klart, ibland är det ju sant, men inte alltid.
Nina, en del är snygga oavsett. 😉 Till exempel en snorig Kalla efter 15 km skidor.
Sedan kanske många tror de inte är snygga medan de tränar. Det är klart, ibland är det ju sant, men inte alltid.
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 19:27Jag undviker tight på överkroppen när det är varmt. Kroppen är oftast varmare än omgivningen och ett svettigt linne kyls av när det inte ligger tätt mot kroppen. När det sedan nuddar huden känns det svalt. Dessutom blir det luftväxling under linnet om det
Jag undviker tight på överkroppen när det är varmt. Kroppen är oftast varmare än omgivningen och ett svettigt linne kyls av när det inte ligger tätt mot kroppen. När det sedan nuddar huden känns det svalt. Dessutom blir det luftväxling under linnet om det