Quote from Susan Hartley on 24 May 2010, 11:14Fast man ska inte underskatta den psykologiska effekten. 🙂 Jag håller med Kristina om att det känns svalare med ett fladdrigt linne än ett tajt.
Nu måste jag komma på ett sätt att ur medvetandet förtränga det som Mikael skrev om de tajta klädernas för
Fast man ska inte underskatta den psykologiska effekten. 🙂 Jag håller med Kristina om att det känns svalare med ett fladdrigt linne än ett tajt.
Nu måste jag komma på ett sätt att ur medvetandet förtränga det som Mikael skrev om de tajta klädernas för
Quote from Catharina Brattlin on 24 May 2010, 11:16Annica, mitt solcrème kom inte ens med i väskan.
Jonas, det linnet jag köpte (för 50 pengar!!) ser liksom rutmönstrat ut och är verkligen tight. Inte alls likt det vanliga Craft-linnena, som jag antar att Du hade? Ska se om jag hittar nån länk...återkomm
Annica, mitt solcrème kom inte ens med i väskan.
Jonas, det linnet jag köpte (för 50 pengar!!) ser liksom rutmönstrat ut och är verkligen tight. Inte alls likt det vanliga Craft-linnena, som jag antar att Du hade? Ska se om jag hittar nån länk...återkomm
Quote from Catharina Brattlin on 24 May 2010, 11:29Jonas, den här var det (tror jag). Fast jag köpte ju damvaranten så klart. 🙂
http://www.craft.se/sv/produkter.html?tx_mdb_pi1%5Bview%5D=viewLVL3&tx_mdb_pi1%5Blvl1%5D=Craft&tx_mdb_pi1%5Blvl2%5D=Layer%25201&tx_mdb_pi1%5Bpageid%5D=134002419&tx_mdb_pi1%5Bl
Jonas, den här var det (tror jag). Fast jag köpte ju damvaranten så klart. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 12:42Tack Sylvia... Ingen fara med dam modell.. Jag klär i allt 😉
Tack Sylvia... Ingen fara med dam modell.. Jag klär i allt 😉
Quote from Catharina Brattlin on 24 May 2010, 12:59Så klart Du gör! 😉
Så klart Du gör! 😉
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 13:51Ingen fara Johanna:
"Naken hud funkar också mycket bra om man ser till att svettas ordentligt (kräver motsvarande vätskeintag förstås), alternativt blaskar på sig mycket vatten i kontrollerna."
Åtminstone jag svettas som en gris och med fladdrande linne
Ingen fara Johanna:
"Naken hud funkar också mycket bra om man ser till att svettas ordentligt (kräver motsvarande vätskeintag förstås), alternativt blaskar på sig mycket vatten i kontrollerna."
Åtminstone jag svettas som en gris och med fladdrande linne
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 15:25Ja, det är rätt. Om man har ett löst fladdrande linne, eller en rymlig tröja med bra luftgenomsläppning så funkar det i princip som naken hud.
Det som däremot funkar dåligt om de inte sitter tight är funktionströjor av sånt där tunnt väldigt finmaskigt
Ja, det är rätt. Om man har ett löst fladdrande linne, eller en rymlig tröja med bra luftgenomsläppning så funkar det i princip som naken hud.
Det som däremot funkar dåligt om de inte sitter tight är funktionströjor av sånt där tunnt väldigt finmaskigt
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 20:05Kul med alla svar! Du får gärna dela med dig av dina resultat Mikael när du är klar, även om du redan har delgivit bra info.
Kul med alla svar! Du får gärna dela med dig av dina resultat Mikael när du är klar, även om du redan har delgivit bra info.