Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 14:44Det är bara liiiiite frustrerande... Men nu har jag lagt ner det och ljuger ihop siffror om Malmö stad istället. :D(t+)
Det är bara liiiiite frustrerande... Men nu har jag lagt ner det och ljuger ihop siffror om Malmö stad istället. :D(t+)
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 14:51*skratt* Ah, vad bra... (?) 😉
*skratt* Ah, vad bra... (?) 😉
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 16:23PAINT!?!?! Ameeeeeen, shit asså...
😉
PAINT!?!?! Ameeeeeen, shit asså...
😉
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 16:25Jag blir mest rädd när jag hör att du redigerar logr. De ska inte redigeras! (Även om de är fula.) Har varit med om för många klåpare som ändrat både färg och form och bakgrund utan tillåtelse (#)
Jag blir mest rädd när jag hör att du redigerar logr. De ska inte redigeras! (Även om de är fula.) Har varit med om för många klåpare som ändrat både färg och form och bakgrund utan tillåtelse (#)
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 16:30Johanna: Problemet här är att den logga som informationsavdelningen har lagt ut för användande inte följer deras egna riktlinjer... RGB-inställningarna var h-e-l-t galna om jag ska vara ärlig, men nu sket jag som sagt i det och kör på deras logga i alla f
Johanna: Problemet här är att den logga som informationsavdelningen har lagt ut för användande inte följer deras egna riktlinjer... RGB-inställningarna var h-e-l-t galna om jag ska vara ärlig, men nu sket jag som sagt i det och kör på deras logga i alla f
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 16:34Ja men då får de skylla sig själva.
Tyvärr har jag som jobbat med just information i många år lite för många gånger sett många omgjorda varianter.
Fast jag hade en kollega som lite diskret gjorde om företagets logga. Jag lät det passera för den var så hi
Ja men då får de skylla sig själva.
Tyvärr har jag som jobbat med just information i många år lite för många gånger sett många omgjorda varianter.
Fast jag hade en kollega som lite diskret gjorde om företagets logga. Jag lät det passera för den var så hi
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 16:41Problemet är att jag är liiiiite pedantisk när det kommer till utformning av presentationer, rapporter och utbildningsmaterial, så jag kommer för alltid se den lysröda loggan som ett litet hån mot mig själv... (#)
(Om jag inte sätter mig med den ikväll e
Problemet är att jag är liiiiite pedantisk när det kommer till utformning av presentationer, rapporter och utbildningsmaterial, så jag kommer för alltid se den lysröda loggan som ett litet hån mot mig själv... (#)
(Om jag inte sätter mig med den ikväll e
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 16:45Men jösses!... Ge dig människa! Har du inget bättre att göra av dina kvällar?
Edit: Min bättre sida sade till mig att jag borde respektera andras prioriteringar, så jag tar tillbaka den där kommentaren...
Men jösses!... Ge dig människa! Har du inget bättre att göra av dina kvällar?
Edit: Min bättre sida sade till mig att jag borde respektera andras prioriteringar, så jag tar tillbaka den där kommentaren...
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 16:47Hmm... Få se nu... Nej...? 😉
Edit: Med tanke på hur mycket jag har suttit här idag så kanske jag är skyldig mig själv den lilla insatsen ikväll också?
Hmm... Få se nu... Nej...? 😉
Edit: Med tanke på hur mycket jag har suttit här idag så kanske jag är skyldig mig själv den lilla insatsen ikväll också?
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 16:51Nej Mats, logr bryr man sig inte om. Sina egna delar gör man däremot bra. *Nickar vist*
Jag hade en kollega som gjort en rent förjävlig ppt-presentation en gång. Jag sa till henne att man 1) inte ska dra i kanten på objekt utan i hörnen så att de behålle
Nej Mats, logr bryr man sig inte om. Sina egna delar gör man däremot bra. *Nickar vist*
Jag hade en kollega som gjort en rent förjävlig ppt-presentation en gång. Jag sa till henne att man 1) inte ska dra i kanten på objekt utan i hörnen så att de behålle