Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Det är bara liiiiite frustrerande... Men nu har jag lagt ner det och ljuger ihop siffror om Malmö stad istället. :D(t+)

*skratt* Ah, vad bra... (?) 😉

PAINT!?!?! Ameeeeeen, shit asså...

😉

Jag blir mest rädd när jag hör att du redigerar logr. De ska inte redigeras! (Även om de är fula.) Har varit med om för många klåpare som ändrat både färg och form och bakgrund utan tillåtelse (#)

Johanna: Problemet här är att den logga som informationsavdelningen har lagt ut för användande inte följer deras egna riktlinjer... RGB-inställningarna var h-e-l-t galna om jag ska vara ärlig, men nu sket jag som sagt i det och kör på deras logga i alla f

Ja men då får de skylla sig själva.
Tyvärr har jag som jobbat med just information i många år lite för många gånger sett många omgjorda varianter.
Fast jag hade en kollega som lite diskret gjorde om företagets logga. Jag lät det passera för den var så hi

Problemet är att jag är liiiiite pedantisk när det kommer till utformning av presentationer, rapporter och utbildningsmaterial, så jag kommer för alltid se den lysröda loggan som ett litet hån mot mig själv... (#)

(Om jag inte sätter mig med den ikväll e

Men jösses!... Ge dig människa! Har du inget bättre att göra av dina kvällar?

Edit: Min bättre sida sade till mig att jag borde respektera andras prioriteringar, så jag tar tillbaka den där kommentaren...

Hmm... Få se nu... Nej...? 😉

Edit: Med tanke på hur mycket jag har suttit här idag så kanske jag är skyldig mig själv den lilla insatsen ikväll också?

Nej Mats, logr bryr man sig inte om. Sina egna delar gör man däremot bra. *Nickar vist*

Jag hade en kollega som gjort en rent förjävlig ppt-presentation en gång. Jag sa till henne att man 1) inte ska dra i kanten på objekt utan i hörnen så att de behålle