Quote from Rasmus Olsson on 10 November 2009, 16:53Försök inte veta bäst! I dessa antijantetider blir det paradoxalt nog just jantelagen som råder i jakt på jante.
Försök inte veta bäst! I dessa antijantetider blir det paradoxalt nog just jantelagen som råder i jakt på jante.
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 16:56Johanna: _Egentligen_ vet jag att du har rätt, men men... Jag får se hur det blir ikväll, det borde vara en smal sak att fixa till det när man sitter med redigeringsburken där hemma. 🙂
Bruse: Nu blev jag mer förvirrad än vanligt, jag tar det som ett te
Johanna: _Egentligen_ vet jag att du har rätt, men men... Jag får se hur det blir ikväll, det borde vara en smal sak att fixa till det när man sitter med redigeringsburken där hemma. 🙂
Bruse: Nu blev jag mer förvirrad än vanligt, jag tar det som ett te
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 16:59Klart jag har rätt Mats, men jag vet hur det är att vara perfektionist. Så sitter man där och ska bara fixa till lite... och så går timmarna. Man behöver inte alltid göra om, göra rätt.
Klart jag har rätt Mats, men jag vet hur det är att vara perfektionist. Så sitter man där och ska bara fixa till lite... och så går timmarna. Man behöver inte alltid göra om, göra rätt.
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 20:33Sorry att jag avbryter men.. Jenny (och alla andra) har du sett nya HM katalogen, idenna tidningen är han SNYGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (L)
och måste få dela med mig av min glädje i höstmörkret; hade pass idag och det var rekord många på passet, adrenalinet f
Sorry att jag avbryter men.. Jenny (och alla andra) har du sett nya HM katalogen, idenna tidningen är han SNYGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (L)
och måste få dela med mig av min glädje i höstmörkret; hade pass idag och det var rekord många på passet, adrenalinet f
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 20:34Vem är snygg? Har jag missat nåt? Va? VA??
Vem är snygg? Har jag missat nåt? Va? VA??
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 20:36killen med lite skägg i nya HM katalogen som kom idag 🙂 har du missat honom Jessi
killen med lite skägg i nya HM katalogen som kom idag 🙂 har du missat honom Jessi
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 20:36Emelie: NEJ!!! Det har jag totalt missat! Är han SNYGG på DENNA katalogen alltså? Om inte H&M skickar en till mig snart måste jag försöka få tag på en på annat sätt!... Tack för tipset (H:)... Jag hade ett litet hål i min H&M modell-tapetsering som jag be
Emelie: NEJ!!! Det har jag totalt missat! Är han SNYGG på DENNA katalogen alltså? Om inte H&M skickar en till mig snart måste jag försöka få tag på en på annat sätt!... Tack för tipset (H:)... Jag hade ett litet hål i min H&M modell-tapetsering som jag be
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 20:38Du vet en sån där klisterlapp med "Reklam Nej Tack!" va? Min är egenhändigt tillverkad...
Du vet en sån där klisterlapp med "Reklam Nej Tack!" va? Min är egenhändigt tillverkad...
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 20:40ja men jag har en sådan men är man medlem i HM-club får man den ändå:-) och han var snygg, riktigt snygg. kolla om han inte finns på nätet då?
ja men jag har en sådan men är man medlem i HM-club får man den ändå:-) och han var snygg, riktigt snygg. kolla om han inte finns på nätet då?
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 20:41Hur då?
Typ:
"Reklam NEJ TACK!
(Men allt med hunkar på/i går bra!)"??? 😀
Hur då?
Typ:
"Reklam NEJ TACK!
(Men allt med hunkar på/i går bra!)"
??? 😀