Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 20:43Näeh Sofie. Jag har MISSAT hunken. Jag har sån där arg gubbe som det brukar vara på skyltar runt militära skyddsområden på min klisterlapp och stjärnor med förstås! 😉
Men coolaste skylten sitter på min syrras dörr.. hennes yngsta grabb, som är en JÄVEL
Näeh Sofie. Jag har MISSAT hunken. Jag har sån där arg gubbe som det brukar vara på skyltar runt militära skyddsområden på min klisterlapp och stjärnor med förstås! 😉
Men coolaste skylten sitter på min syrras dörr.. hennes yngsta grabb, som är en JÄVEL
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 20:46... ...: Jag har inte heller tänkt på det förrän nu... Kanske ska göra om min skylt...? *flina*
Stjärnan: Haha, the joker... Eller så skriver man ut en bild:
BILD:http://www.davestravelcorner.com/articles/los-angeles/Universal-Studios/Scary-Man-Universa
... ...: Jag har inte heller tänkt på det förrän nu... Kanske ska göra om min skylt...? *flina*
Stjärnan: Haha, the joker... Eller så skriver man ut en bild:
BILD:http://www.davestravelcorner.com/articles/los-angeles/Universal-Studios/Scary-Man-Universa
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 20:52Jäklar vad du skräms, Sofie. Jag studsade ju till av den där otäcka bilden. Kan vi komma överens om att vi bara lägger ut snygga bilder i fortsättningen?
Jäklar vad du skräms, Sofie. Jag studsade ju till av den där otäcka bilden. Kan vi komma överens om att vi bara lägger ut snygga bilder i fortsättningen?
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 20:53Hihi... HÄR är en snygg bild ------------------------------>
Hihi... HÄR är en snygg bild ------------------------------>
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 20:55Moahahahaa... Jag är på jävligt humör idag känns det som. Eller rättare sagt jag är fortfarande pigg efter joggingen och har svårt att komma ner i varv. Måste jävlas för att få ut lite energi! 😀
Moahahahaa... Jag är på jävligt humör idag känns det som. Eller rättare sagt jag är fortfarande pigg efter joggingen och har svårt att komma ner i varv. Måste jävlas för att få ut lite energi! 😀
Quote from Fredric Lagerström on 10 November 2009, 20:57Vilken äcklig bild Sofie! Lägg hellre ut hm bilder då 😉
Vilken äcklig bild Sofie! Lägg hellre ut hm bilder då 😉
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 10:50Jag har en bula i huvudet och jag har ingen aning om hur jag har fått den... (#)
Jag har en bula i huvudet och jag har ingen aning om hur jag har fått den... (#)
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 11:18Våldsam dröm i natt Jenny?
Påminner mig om tiden jag hade stadigvarande sällskap i sängen.
Vaknade av en käftsmäll mitt i natten.
Exet mindes ingeting av händelsen...
Mumlade nåting om det tyska arvet.
🙁
Våldsam dröm i natt Jenny?
Påminner mig om tiden jag hade stadigvarande sällskap i sängen.
Vaknade av en käftsmäll mitt i natten.
Exet mindes ingeting av händelsen...
Mumlade nåting om det tyska arvet.
🙁
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 11:38*asg* Aw, stackars Elvis... Men varför gav du inte en käftsmäll tillbaka medan du låtsades sova? Det hade åtminstone varit rättvist. 😉
Edit: korrigerade namnet. 🙂
*asg* Aw, stackars Elvis... Men varför gav du inte en käftsmäll tillbaka medan du låtsades sova? Det hade åtminstone varit rättvist. 😉
Edit: korrigerade namnet. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 11:55Dagen går alldeles för långsamt. Anders skall vi ställa fram klockorna ett par timmar och dra iväg till Domen nu? 😀
Dagen går alldeles för långsamt. Anders skall vi ställa fram klockorna ett par timmar och dra iväg till Domen nu? 😀