Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 19:59Aha såå, jag trodde att Mats gjort dem själv 😉
Aha såå, jag trodde att Mats gjort dem själv 😉
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 20:06Eh va? Jo då, jag gjorde de ensam... Tyvärr, för det kan vara mycket roligare om nån står och håller en mits eller två framför som man antingen lägger en spark eller ett par slag mot på vägen upp. 🙂
Och nej, jag tror inte att det är så upphetsande för
Eh va? Jo då, jag gjorde de ensam... Tyvärr, för det kan vara mycket roligare om nån står och håller en mits eller två framför som man antingen lägger en spark eller ett par slag mot på vägen upp. 🙂
Och nej, jag tror inte att det är så upphetsande för
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 19:19Mats, läg dig på rygg, och låt det motsatta könet göra djupa knäböj gränsle över dig...
Mats, läg dig på rygg, och låt det motsatta könet göra djupa knäböj gränsle över dig...
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 19:23Det blev genast väldigt mycket mer upphetsande.
Det blev genast väldigt mycket mer upphetsande.
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 19:31*garv* knäböjjsutmaning på nästa singelträff?
*garv* knäböjjsutmaning på nästa singelträff?
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 19:54Vill nån vara vänlig och ge mig en välriktad spark så jag ger mig ut i löpspåret nån gång? (#)
Vill nån vara vänlig och ge mig en välriktad spark så jag ger mig ut i löpspåret nån gång? (#)
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 19:59Kick!
Kick!
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 19:59skulle gärna försöka, men har lite för korta ben för att nå fram...
skulle gärna försöka, men har lite för korta ben för att nå fram...
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 20:01Tack Helena... Fast jag tror jag precis bestämde mig för att strunta i det helt i stället... (#) *skäms lite*
Anders: Höhö... Vilken lustigkurre du är! 😉
Tack Helena... Fast jag tror jag precis bestämde mig för att strunta i det helt i stället... (#) *skäms lite*
Anders: Höhö... Vilken lustigkurre du är! 😉
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 20:03Jag sparkade inte tillräckligt hårt med andra ord...
Jag sparkade inte tillräckligt hårt med andra ord...