Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:11Och innebär det i så fall att K-J får börja skämmas? 😀
Och innebär det i så fall att K-J får börja skämmas? 😀
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:13Åh, men Mats... Jag har redan börjat!... DAMN! (#) *rodnar häftigt*
Åh, men Mats... Jag har redan börjat!... DAMN! (#) *rodnar häftigt*
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:17fniss, nä, jag är bara lite ond 😀
länken till bilden och sen läste jag "om oss" ... åååå, förlåt, men jag kunde inte hålla mig.
Nu ska jag åka hem och äta i stället så att jag blir en snäll pojke 😀
fniss, nä, jag är bara lite ond 😀
länken till bilden och sen läste jag "om oss" ... åååå, förlåt, men jag kunde inte hålla mig.
Nu ska jag åka hem och äta i stället så att jag blir en snäll pojke 😀
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:20Hahaha! Den var bra Håkan! :D(t+)
Hahaha! Den var bra Håkan! :D(t+)
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:21*asg* Vilken BUSE du är Håkan! Jag som blev så jefla nyfiken på hur NI två kunde ha träffats... 😉 Anyways... Han fick en del gratisreklam, så han får bjuda lite på sin kropp tycker jag (rent foto-mässigt alltså, inte "live"). 😉
*asg* Vilken BUSE du är Håkan! Jag som blev så jefla nyfiken på hur NI två kunde ha träffats... 😉 Anyways... Han fick en del gratisreklam, så han får bjuda lite på sin kropp tycker jag (rent foto-mässigt alltså, inte "live"). 😉
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 18:00Vassed Jessie: svammeltrådel! 😉
Gick en promenad med två 60-åriga "tanter" idag, 4 km, 54 min, medelpuls 97 slag/minut. Får man skriva in det här? Känns inte riktigt relevant om man säger så (H)
Vassed Jessie: svammeltrådel! 😉
Gick en promenad med två 60-åriga "tanter" idag, 4 km, 54 min, medelpuls 97 slag/minut. Får man skriva in det här? Känns inte riktigt relevant om man säger så (H)
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 18:02Du får svamla preciiiis hur mycket du vill, gumman! (V)
Du får svamla preciiiis hur mycket du vill, gumman! (V)
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 18:33Det kan ingen förhindra, tihi (möjligtvis Olle då... (#) ) (V)
Det kan ingen förhindra, tihi (möjligtvis Olle då... (#) ) (V)
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 18:35Fniss,
visst var den bra K-J och Mats 😀
Jag är lite extra nöjd med mitt rim måste jag erkänna.För att svmla vidare, nu är det dags för mat och en Nögne Ö mmmmmm (H:)
Fniss,
visst var den bra K-J och Mats 😀
Jag är lite extra nöjd med mitt rim måste jag erkänna.
För att svmla vidare, nu är det dags för mat och en Nögne Ö mmmmmm (H:)
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 01:28Undrar hur det kommer sig att mängden inlägg i forumet ökade lavinartat när några personer valde att osingla sig?
Nu tänker jag somna med ett leende på läpparna 🙂
Kram på er alla singlar!
Undrar hur det kommer sig att mängden inlägg i forumet ökade lavinartat när några personer valde att osingla sig?
Nu tänker jag somna med ett leende på läpparna 🙂
Kram på er alla singlar!