Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 01:31Daniel, finns det nån trevlig anledning till detta leende som vi alla MÅSTE få reda på?
Hur som helst: sov tt och dröm sött 😉 Jag borde krypa i säng jag också...
Daniel, finns det nån trevlig anledning till detta leende som vi alla MÅSTE få reda på?
Hur som helst: sov tt och dröm sött 😉 Jag borde krypa i säng jag också...
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 01:33Jag vill också veta! Ska du skriva i den där tråden där man osinglar sig snart eller? 😀
Jag vill också veta! Ska du skriva i den där tråden där man osinglar sig snart eller? 😀
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 09:07Jag blir förstås också nyfiken på anledningen till Daniels leende. Nå?
Jag blir förstås också nyfiken på anledningen till Daniels leende. Nå?
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 09:39Daaaaaaaaaaaaaaniel, vakna och berätta!! (H)
Daaaaaaaaaaaaaaniel, vakna och berätta!! (H)
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 11:28dmorn! 🙂
Trevlig kväll med en trevlig tjej...ger ett leende på läpparna.
dmorn! 🙂
Trevlig kväll med en trevlig tjej...ger ett leende på läpparna.
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 16:23Jo, det tror jag vi fattade faktiskt... och nu då?? (H:)
Jo, det tror jag vi fattade faktiskt... och nu då?? (H:)
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 17:46Kan hända att det blir en uppföljning om en vecka 😉 (Hon drar till fjälls ett litet tag)
Kan hända att det blir en uppföljning om en vecka 😉 (Hon drar till fjälls ett litet tag)
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 18:28Ok, nu har jag också kört 200 knäböj i sträck. Det var inte särskilt upphetsande faktiskt... 😀
Ok, nu har jag också kört 200 knäböj i sträck. Det var inte särskilt upphetsande faktiskt... 😀
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 19:55Mats ett tips, det funkar nog inte att hetsa upp tjejer med knäböj heller... 😉
Mats ett tips, det funkar nog inte att hetsa upp tjejer med knäböj heller... 😉
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 19:58Näe, det gör nog inte det. Men å andra sidan vet jag inte om jag sett nån kille göra knäböj. Jag kanske blir helt till mig...;)
Näe, det gör nog inte det. Men å andra sidan vet jag inte om jag sett nån kille göra knäböj. Jag kanske blir helt till mig...;)