Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 23:29Å användas för barntricket. Måste ju funka bättre när de är lite äldre och kan hjälpa till att locka på damerna;)
Å användas för barntricket. Måste ju funka bättre när de är lite äldre och kan hjälpa till att locka på damerna;)
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 15:11Jag kan skicka en inramad bild på mig i trädets position till dig om du tror att det hjälper... 😉
Jag kan skicka en inramad bild på mig i trädets position till dig om du tror att det hjälper... 😉
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 15:12Dom kanske bara har gått i ide över vintern? Tänk om du står där otränad o dann till våren när de börjar krypa fram ur gömmorna... :O
Dom kanske bara har gått i ide över vintern? Tänk om du står där otränad o dann till våren när de börjar krypa fram ur gömmorna... :O
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 15:23Haha, Mats! Snälla, KAN du inte göra det?! Den behöver inte vara inramad, men gärna i naturlig storlek... (L) 😉
Haha, Mats! Snälla, KAN du inte göra det?! Den behöver inte vara inramad, men gärna i naturlig storlek... (L) 😉
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 15:31Ska jag vara nyrakad och väloljad också? 😀
Ska jag vara nyrakad och väloljad också? 😀
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 15:34Ja. Du ska få den här bilden (tyvärr är den inte så bra, men det finns ingen annan på nätet) att blekna:
Edit: tog bort bilden... Det får räcka så.
Ja. Du ska få den här bilden (tyvärr är den inte så bra, men det finns ingen annan på nätet) att blekna:
Edit: tog bort bilden... Det får räcka så.
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 15:48Inga problem! Till att börja med är jag snyggare i håret... 😉
(Men det kanske får bli Dancers pose med en teaching mudra istället för trädet... :D)
Inga problem! Till att börja med är jag snyggare i håret... 😉
(Men det kanske får bli Dancers pose med en teaching mudra istället för trädet... :D)
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 15:55*skrattar* Det var liksom inte håret som var "det viktiga" på den bilden... 😉
Edit: hoppas ingen han känner ser det här, för då får jag skämmas! 😉
*skrattar* Det var liksom inte håret som var "det viktiga" på den bilden... 😉
Edit: hoppas ingen han känner ser det här, för då får jag skämmas! 😉
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:02men Kenny, är inte det där Jochen den gamla galoschen?!
😀
men Kenny, är inte det där Jochen den gamla galoschen?!
😀
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:10HAHA!... Känner du honom? 😉
HAHA!... Känner du honom? 😉