Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 22:05Jag provade att gå 400 meter utfall bärandes en vikt i brösthöjd (Kettelbell i mitt fall) på 15 kg och stannade för tio pressar över huvudet för varje 10 (5vä+5hö) utfallssteg.
Det var kul (#)
Jag förstod där vid tvåhundrafemtiometer varför man skulle
Jag provade att gå 400 meter utfall bärandes en vikt i brösthöjd (Kettelbell i mitt fall) på 15 kg och stannade för tio pressar över huvudet för varje 10 (5vä+5hö) utfallssteg.
Det var kul (#)
Jag förstod där vid tvåhundrafemtiometer varför man skulle
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 22:16Förstår att alla i denna grupp är singlar, ni skriver ju så mycket att ni inte hinner ut och träffa nån. Men det är ju förstås trevligt här;)
Förstår att alla i denna grupp är singlar, ni skriver ju så mycket att ni inte hinner ut och träffa nån. Men det är ju förstås trevligt här;)
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 22:21Sista dagarna har det varit helt sjukt.. Jag har inte kommit hem förrän rätt sent och nån dag var det en bra bit över 100 meddelanden och de andra dagarna inte fullt _så_ många men ändå för många för att jag ens ska överväga att läsa ikapp, och då tycker
Sista dagarna har det varit helt sjukt.. Jag har inte kommit hem förrän rätt sent och nån dag var det en bra bit över 100 meddelanden och de andra dagarna inte fullt _så_ många men ändå för många för att jag ens ska överväga att läsa ikapp, och då tycker
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 22:23Idag är jag nästan helt oskyldig i alla fall.
Idag är jag nästan helt oskyldig i alla fall.
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 23:13Vad ni pratar och pratar...kan ju inte vara härifrån mer än ett par minuter för att man ska hänga med...
Vad ni pratar och pratar...kan ju inte vara härifrån mer än ett par minuter för att man ska hänga med...
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 23:14Svamlar på jag...Vissa helger har man för mycket att göra och andra helger ingenting. Hur ska man få det lite lam? Denna helg har jag inget planerat förutom långpass med TSM på söndag. Om det inte blir nån impulsgrej. Om man skulle fixa en dejt kanske...
Svamlar på jag...Vissa helger har man för mycket att göra och andra helger ingenting. Hur ska man få det lite lam? Denna helg har jag inget planerat förutom långpass med TSM på söndag. Om det inte blir nån impulsgrej. Om man skulle fixa en dejt kanske...
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 23:14Daniel, det ÄR Stressigt att vara singel!!
Daniel, det ÄR Stressigt att vara singel!!
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 23:16Har en dejt med en 2,5-åring den här helgen, så jag kommer att få mina fiskar varma.
Har en dejt med en 2,5-åring den här helgen, så jag kommer att få mina fiskar varma.
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 23:19Du har det bra du Fredrik, som får dejta utan att vara ute och leta efter nån dejt. Lite avis...
Du har det bra du Fredrik, som får dejta utan att vara ute och leta efter nån dejt. Lite avis...
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 23:23Det är väl inte riktigt samma sak, men det är sällskap i alla fall. Och det blir roligare med tiden i takt med att de lär sig mer och man kan interagera med dem på ett annat sätt.
Det är väl inte riktigt samma sak, men det är sällskap i alla fall. Och det blir roligare med tiden i takt med att de lär sig mer och man kan interagera med dem på ett annat sätt.