Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 21:42Kenny, gör om knäböjjen till utfallshopp istället, går det fortfarande lika lätt?
Kenny, gör om knäböjjen till utfallshopp istället, går det fortfarande lika lätt?
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 21:44Utfallshopp? Hur menar du nu? såna här eller:
http://www.youtube.com/watch?v=_zLTDUFjbXA
Det gjorde vi på kicken! Det är BRA grejer!!! 😀
Utfallshopp? Hur menar du nu? såna här eller:
http://www.youtube.com/watch?v=_zLTDUFjbXA
Det gjorde vi på kicken! Det är BRA grejer!!! 😀
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 21:45en dag när jag inte kört 3 hårda cykelpass udner 2 dagar innan och en sväng box ikväll, så testar jag gärna. Brukar köra den övningen på boxen, men på varje resning fortsätter vi upp med en spark också. Så jag blir besviken faktiskt om jag inte klarar 200
en dag när jag inte kört 3 hårda cykelpass udner 2 dagar innan och en sväng box ikväll, så testar jag gärna. Brukar köra den övningen på boxen, men på varje resning fortsätter vi upp med en spark också. Så jag blir besviken faktiskt om jag inte klarar 200
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 21:45Exaktemente, sånna ska de va. En del av Army Training. 🙂
Exaktemente, sånna ska de va. En del av Army Training. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 21:48Fast jag vill ogärna ta utfallshopp som utmaning, för de är lätta att skada sig med... Eller?
Fast jag vill ogärna ta utfallshopp som utmaning, för de är lätta att skada sig med... Eller?
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 21:48Stannade vid 85, blev uttråkad. Hade nog klarat 150 idag med senaste dagarnas ansträngning i benen. Men det är bara så kul att stå och göra benböj stirrandes på en vägg. (#)
Stannade vid 85, blev uttråkad. Hade nog klarat 150 idag med senaste dagarnas ansträngning i benen. Men det är bara så kul att stå och göra benböj stirrandes på en vägg. (#)
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 21:49Jepp, om man inte är van och har balansen och kroppskontrollen upptränad, så ska du inte köra det som utmaning.
Jepp, om man inte är van och har balansen och kroppskontrollen upptränad, så ska du inte köra det som utmaning.
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 21:50nä, precis...
(edit: svar till att det inte var roligt att köra 200 knäböj i sträck)
nä, precis...
(edit: svar till att det inte var roligt att köra 200 knäböj i sträck)
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 22:00Knäböarna, var tråkiga. Check
Situpsen, slutade en bit efter slutmålet. Check
Pushupsen, hmm kanske skall testa.
Pullups, får prova när jag hittar en stång...
Knäböarna, var tråkiga. Check
Situpsen, slutade en bit efter slutmålet. Check
Pushupsen, hmm kanske skall testa.
Pullups, får prova när jag hittar en stång...
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 22:05Kom inte här och var kaxig... Gör resten, så får vi väl se sen! ;P
Kom inte här och var kaxig... Gör resten, så får vi väl se sen! ;P