Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 23:05Hmmm, stämmer inte alls med mig... Är jag lycklig äter jag bra och rör på mig. Och det kan hända både som singel (med mera tid för träning också) och osingel....
Hmmm, stämmer inte alls med mig... Är jag lycklig äter jag bra och rör på mig. Och det kan hända både som singel (med mera tid för träning också) och osingel....
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 17:09Usch... Fick en gnagande känsla i magen att något saknas i mitt liv, som om jag har glömt att göra något, men jag kan inte komma på vad... Skum känsla! Känner ni igen det eller är det jag som är konstig? Obehagligt i alla fall. 🙁
Usch... Fick en gnagande känsla i magen att något saknas i mitt liv, som om jag har glömt att göra något, men jag kan inte komma på vad... Skum känsla! Känner ni igen det eller är det jag som är konstig? Obehagligt i alla fall. 🙁
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 19:59En sorts svammel; på senare tid har texten på internet blivit större och större och är nu stor! Någon som vet hur jag minskar. Gjorde som det stod i "Hjälprutan", men inte hjälpte det...
En sorts svammel; på senare tid har texten på internet blivit större och större och är nu stor! Någon som vet hur jag minskar. Gjorde som det stod i "Hjälprutan", men inte hjälpte det...
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 20:01Testa tryck på CTRL och - (minus)
Testa tryck på CTRL och - (minus)
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 20:06Nope Jenny, det är nog bara du som håller på att bli knäpp... 😉
*kram på dig*Helena antar att du har du testat med att hålla inne "Ctrl" och tryckt på minustangenten för att minska stegvis.
Nope Jenny, det är nog bara du som håller på att bli knäpp... 😉
*kram på dig*
Helena antar att du har du testat med att hålla inne "Ctrl" och tryckt på minustangenten för att minska stegvis.
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 20:10Fick det löst via msn, det är zoomen som hakat upp sig, men nu verkar det funka. Tack iaf:-)
Fick det löst via msn, det är zoomen som hakat upp sig, men nu verkar det funka. Tack iaf:-)
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 20:28Tack Magnus, det känns ju MYCKET bättre nu... (#)
Tack Magnus, det känns ju MYCKET bättre nu... (#)
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 20:38Nej, men nu vet jag varför man inte kan köra från skäggetorp centrum direkt till gatan som går förbi där jag bor... För i den korsningen strax innan så får man inte köra rakt fram. 😉
Fast jag bestämde mig precis för att det var för sent för att springa
Nej, men nu vet jag varför man inte kan köra från skäggetorp centrum direkt till gatan som går förbi där jag bor... För i den korsningen strax innan så får man inte köra rakt fram. 😉
Fast jag bestämde mig precis för att det var för sent för att springa
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 20:46Ah. Klart man måste ha en CD skiva med programvara på som man måste installera först, för jag har ju inte det i min mini PC... 😉 Smart tänkt Jen!
Ah. Klart man måste ha en CD skiva med programvara på som man måste installera först, för jag har ju inte det i min mini PC... 😉 Smart tänkt Jen!
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 20:48Skål *höjer glaset mot*
Skål *höjer glaset mot*