Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 20:51Ja, jag är rätt tacksam att jag har öl i kylen! *Skål!* 😀
Ja, jag är rätt tacksam att jag har öl i kylen! *Skål!* 😀
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 20:57Det är inte helt fel heller faktiskt... 🙂
Det är inte helt fel heller faktiskt... 🙂
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 21:00Säkert preeciiiis vad kroppen vill ha för att återhämta sig... (Det fick den ju innan...)
Säkert preeciiiis vad kroppen vill ha för att återhämta sig... (Det fick den ju innan...)
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 21:07Det är ju därför som min "viloperiod" inleds med en bokad massage och akupunktur.
Det är ju därför som min "viloperiod" inleds med en bokad massage och akupunktur.
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 21:11Jag vill ha massage, någon här som är kunnig inom yrket?
Jag vill ha massage, någon här som är kunnig inom yrket?
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 21:16Antar att du är lite långt härifrån? Det sägs att jag är bra på det, trots att jag inte är utbildad på riktigt på det. Men med anatomikunskaper och taktil inlärning från när man blivit masserad själv ger en hel del. 🙂 Plus att jag tror att jag utvecklat
Antar att du är lite långt härifrån? Det sägs att jag är bra på det, trots att jag inte är utbildad på riktigt på det. Men med anatomikunskaper och taktil inlärning från när man blivit masserad själv ger en hel del. 🙂 Plus att jag tror att jag utvecklat
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 21:18Anders: sätt upp det på listan när jag kommer till Gbg! Kan behövas om jag ska klara Armypass och en dags klättring! (H)
Anders: sätt upp det på listan när jag kommer till Gbg! Kan behövas om jag ska klara Armypass och en dags klättring! (H)
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 21:22Anders, bara några mil mellan dig och med (allt är relativt...) Bor i norra stockholm.
Anders, bara några mil mellan dig och med (allt är relativt...) Bor i norra stockholm.
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 23:23Idag på klätterkursen:
"Jo alltså, är det ok att betala via internetbanking för er? Alltså istället för att ni får en betalningsavi som ni betalar på posten."I vissa delar av Europa går det inte fort inte. I Frankrike t.ex. skickas checkar hit och dit m
Idag på klätterkursen:
"Jo alltså, är det ok att betala via internetbanking för er? Alltså istället för att ni får en betalningsavi som ni betalar på posten."
I vissa delar av Europa går det inte fort inte. I Frankrike t.ex. skickas checkar hit och dit m
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 21:12Anna, kunde inte låta bli att tänka på dig när jag hittade den här i senaste Herman Hedning. 😀
BILD:dl.dropbox.com/u/1983064/20100128691.jpg
Anna, kunde inte låta bli att tänka på dig när jag hittade den här i senaste Herman Hedning. 😀
BILD:dl.dropbox.com/u/1983064/20100128691.jpg