Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 21:17hahaha, den var inte så dålig 🙂 får printa och hänga på kontorsdörren imorgon (japp, finns ju ngr svenskar där...)
hahaha, den var inte så dålig 🙂 får printa och hänga på kontorsdörren imorgon (japp, finns ju ngr svenskar där...)
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 21:42Anders (t+)
Anna; jag tycker den även var passande med tanke på gårdagens diskussion ang ta med jobbet hem som bla du och Mats snackade om 😉
Helt rätt att printa ut och sätta på kontorsdörren 😀
Anders (t+)
Anna; jag tycker den även var passande med tanke på gårdagens diskussion ang ta med jobbet hem som bla du och Mats snackade om 😉
Helt rätt att printa ut och sätta på kontorsdörren 😀
Quote from Funbeat user on 29 January 2010, 11:36Började planera mitt nästa steg inom klättringens underbara värld... Nästa steg blir naturligtvis fortsättningskursen inomhus... "Du bör vara duktigt på att säkra på topprep för att få behållning av kursen." Funderar lite på vad det innebär... När anses m
Började planera mitt nästa steg inom klättringens underbara värld... Nästa steg blir naturligtvis fortsättningskursen inomhus... "Du bör vara duktigt på att säkra på topprep för att få behållning av kursen." Funderar lite på vad det innebär... När anses m
Quote from Funbeat user on 29 January 2010, 12:08Udda "förkunskapskrav" (eller åtminstone formulering) på en inomhus fortsättningskurs. Är det en ledkurs?
Låter det kul så kör på!
edit:duktig på att säkra? Vet inte om det finns någon sådan gräns. Däremot har alla (eller borde ha) en lägsta nivå av sin
Udda "förkunskapskrav" (eller åtminstone formulering) på en inomhus fortsättningskurs. Är det en ledkurs?
Låter det kul så kör på!
edit:duktig på att säkra? Vet inte om det finns någon sådan gräns. Däremot har alla (eller borde ha) en lägsta nivå av sin
Quote from Funbeat user on 29 January 2010, 12:09När du klarar av det och känner dig säker på det ungefär... 😉
Edit: Den kursen jag gick var topprep och led i ett, och de ansåg ju uppenbarligen att vi var tillräckligt bra för att lära oss ledklättra, så. Klarar du av att topprepssäkra utan att känna n
När du klarar av det och känner dig säker på det ungefär... 😉
Edit: Den kursen jag gick var topprep och led i ett, och de ansåg ju uppenbarligen att vi var tillräckligt bra för att lära oss ledklättra, så. Klarar du av att topprepssäkra utan att känna n
Quote from Funbeat user on 29 January 2010, 12:55Magnus: jo, det handlade om ledkurs inomhus. Klart det låter kul, varför skulle jag annars vilja gå den? 😉
Mats: Ok. Nä, de enda impulser jag har just nu är att dubbel- och trippelkolla att allting sitter som det ska (försöker låta bli, för folk blir li
Magnus: jo, det handlade om ledkurs inomhus. Klart det låter kul, varför skulle jag annars vilja gå den? 😉
Mats: Ok. Nä, de enda impulser jag har just nu är att dubbel- och trippelkolla att allting sitter som det ska (försöker låta bli, för folk blir li
Quote from Funbeat user on 29 January 2010, 13:01Magnus: Jag håller med! Det handlar ju helt klart om tillit och hur säker man känner sig med den personen...
Den killen jag klättrar med litar jag 110% på och tvärtom, nu har vi känt varandra i 10 år så vi har väl en grundtillit också. 🙂 En av tjejern
Magnus: Jag håller med! Det handlar ju helt klart om tillit och hur säker man känner sig med den personen...
Den killen jag klättrar med litar jag 110% på och tvärtom, nu har vi känt varandra i 10 år så vi har väl en grundtillit också. 🙂 En av tjejern
Quote from Funbeat user on 29 January 2010, 13:05Mats: *asg* du är liiiite snurrig. Vet inte om jag hade låtit dig säkra mig. ;P
Mats: *asg* du är liiiite snurrig. Vet inte om jag hade låtit dig säkra mig. ;P
Quote from Funbeat user on 29 January 2010, 13:07Hjärtat: Jag är bara förvirrad på arbetstid... Klättring är en _helt_ annan sak! 😉
Hjärtat: Jag är bara förvirrad på arbetstid... Klättring är en _helt_ annan sak! 😉
Quote from Funbeat user on 29 January 2010, 13:08I min kurs finns det en lararinna. En typisk sadan... Klattrade med henne i tisdags.
Hon vet sakert vad hon gjor. Men att forsoka fa med alla pa allsang gick inte hem. Ingen reagerade.... (Vi klattrade/sakrade ju....)
Sedan har hon en tendens att bara l
I min kurs finns det en lararinna. En typisk sadan... Klattrade med henne i tisdags.
Hon vet sakert vad hon gjor. Men att forsoka fa med alla pa allsang gick inte hem. Ingen reagerade.... (Vi klattrade/sakrade ju....)
Sedan har hon en tendens att bara l