Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Anna: Om jag inte gjort nån nytta på jobbet, så kan jag ju inte börja göra det nu när jag sitter hemma...? 😀

(Jag vill ta tillfället i akt att be samtliga läsare av mina inlägg under dagen om ursäkt. Jag är på oerhört retfullt humör idag, ja, en del sku

jag tror vi tycker om dig ändå mats (L)

Guuuud så skönt! Då är vi fler än en! 😀 (Hmm, har du också massa personligheter...? ;))

Kanske ska laga mat nu så jag slutar vara dryg en liten stund kanske?

Edit: Jag tycker så klart om dig också Anna! (L)

Japp Mats, det har jag. Honden där bittertanten kommer ikapp mig nu när jag inte har sprungit på en jäkla massa dagar. det är INTE bra...

Men hon tänker iaf gå till polisen imorgon och göra en anmälan mot bilist-dåren som körde omkull mig! Det är nog int

Seriös-Mats-mode på

Helt rätt Anna! Anmäl honom/henne (jag kommer inte ihåg om du har skrivit om personen i fråga i könsbestämd form eller inte. Nu vet jag inte hur det fungerar i Schweiz om det är som i U.S.A så att du kan stämma personen eller inte. M

Jag gillar den här killens energi:
http://www.youtube.com/watch?v=VYue3b6HKlI&feature=player_embedded

(L)

Påminner lite om öppningsscenen i den gamla 80-tals klassikern där Mc Dremy är med. Can´t buy me love, fast där är det ju en tjej som spelar 😉

Cool snubbe Jenny. Tack för den länken! 🙂

Inte för att stjäla någon uppmärksamhet från de övriga skadade (jag lider med er), men är det nån som vet vad "växtvärk" (alltså malande värk, inte som träningsvärk där man har ont när man faktiskt använder musklerna) beror på?

Har haft det lite varstan

"Fightsko med extremt låg design."... Låg design? *förvirrad*