Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Nu har jag avstsyrt det hela. När han frågar om jag kan ta en paus från jobbet för att träffas har det gått lite för långt. Har föreslagit kvällar jag kan ses för flera mail sedan , men får inget förslag tillbaka (mer än att dagtid passar bättre).
Får let

Ta en liten paus från jobbet för att gå på dejt?? Inte undra på att killen är arbetslös....

Du kunde dock ha frågat varför han har så konstiga tider tycker jag. Nu är jag ju nyfiken!!! (H)

Helena, du har gjort helt rätt tycker jag han lät mystisk!

Kenny, det värker alltså i musklerna när du är i "vila", dvs inte tränar? Hela tiden, eller dagen/nån dag efter ett pass? Eller konstant?

Anders: inte konstant, det kommer och går. Just nu känner jag ingenting. Eller... Jo. Nu när jag kände efter molar det i båda axlarna och lite i nacken. Det är inte så skarp smärta heller, utan känns mer som om musklerna är "trötta". Funderar på om det ka

Och låt mig gissa att du tränat styrka? Och ganska tungt? Det är iaf samma känsla jag får i musklerna efter att jag kört ett riktigt hårt och bra styrkepass. Kort och gott musklerna som återhämtar sig. Utförligare så skulle det förmodligen bli en hel upps

"bara" klättrat... Iaf tycker jag som relativ nybörjare att det klassas som bra styrketräning för armar och axlar, där man gärna kör tills man är helt slut, så det är förmodligen från det... Men ger det inte med sig, så kanske du behöver kolla upp det. Me

Jenny: Jag tycker att "klätterstyrkan" skiljer sig från annan styrka så det kan ju bero på det. Jag hade ofta, mycket och länge någon form av bisarr träningsvärk i armarna när jag började med klättringen, men det har gett med sig. 🙂

Anders: Jo, det var det jag trodde också, men ville bara vara säker. Försöker sova 8 timmar varje natt. Ibland blir det 7,5, ibland blir det 8,5. Hade jag haft tid att sova 9 timmar hade jag nog t.o.m. kunnat vara på gott humör... 😉 Äter gröt varje morgo

Älska träningsvärk! (H:)