Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 22:43Nu har jag avstsyrt det hela. När han frågar om jag kan ta en paus från jobbet för att träffas har det gått lite för långt. Har föreslagit kvällar jag kan ses för flera mail sedan , men får inget förslag tillbaka (mer än att dagtid passar bättre).
Får let
Nu har jag avstsyrt det hela. När han frågar om jag kan ta en paus från jobbet för att träffas har det gått lite för långt. Har föreslagit kvällar jag kan ses för flera mail sedan , men får inget förslag tillbaka (mer än att dagtid passar bättre).
Får let
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 07:07Ta en liten paus från jobbet för att gå på dejt?? Inte undra på att killen är arbetslös....
Du kunde dock ha frågat varför han har så konstiga tider tycker jag. Nu är jag ju nyfiken!!! (H)
Ta en liten paus från jobbet för att gå på dejt?? Inte undra på att killen är arbetslös....
Du kunde dock ha frågat varför han har så konstiga tider tycker jag. Nu är jag ju nyfiken!!! (H)
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 08:40Helena, du har gjort helt rätt tycker jag han lät mystisk!
Helena, du har gjort helt rätt tycker jag han lät mystisk!
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 09:33Kenny, det värker alltså i musklerna när du är i "vila", dvs inte tränar? Hela tiden, eller dagen/nån dag efter ett pass? Eller konstant?
Kenny, det värker alltså i musklerna när du är i "vila", dvs inte tränar? Hela tiden, eller dagen/nån dag efter ett pass? Eller konstant?
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 09:39Anders: inte konstant, det kommer och går. Just nu känner jag ingenting. Eller... Jo. Nu när jag kände efter molar det i båda axlarna och lite i nacken. Det är inte så skarp smärta heller, utan känns mer som om musklerna är "trötta". Funderar på om det ka
Anders: inte konstant, det kommer och går. Just nu känner jag ingenting. Eller... Jo. Nu när jag kände efter molar det i båda axlarna och lite i nacken. Det är inte så skarp smärta heller, utan känns mer som om musklerna är "trötta". Funderar på om det ka
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 09:42Och låt mig gissa att du tränat styrka? Och ganska tungt? Det är iaf samma känsla jag får i musklerna efter att jag kört ett riktigt hårt och bra styrkepass. Kort och gott musklerna som återhämtar sig. Utförligare så skulle det förmodligen bli en hel upps
Och låt mig gissa att du tränat styrka? Och ganska tungt? Det är iaf samma känsla jag får i musklerna efter att jag kört ett riktigt hårt och bra styrkepass. Kort och gott musklerna som återhämtar sig. Utförligare så skulle det förmodligen bli en hel upps
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 09:57"bara" klättrat... Iaf tycker jag som relativ nybörjare att det klassas som bra styrketräning för armar och axlar, där man gärna kör tills man är helt slut, så det är förmodligen från det... Men ger det inte med sig, så kanske du behöver kolla upp det. Me
"bara" klättrat... Iaf tycker jag som relativ nybörjare att det klassas som bra styrketräning för armar och axlar, där man gärna kör tills man är helt slut, så det är förmodligen från det... Men ger det inte med sig, så kanske du behöver kolla upp det. Me
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 10:00Jenny: Jag tycker att "klätterstyrkan" skiljer sig från annan styrka så det kan ju bero på det. Jag hade ofta, mycket och länge någon form av bisarr träningsvärk i armarna när jag började med klättringen, men det har gett med sig. 🙂
Jenny: Jag tycker att "klätterstyrkan" skiljer sig från annan styrka så det kan ju bero på det. Jag hade ofta, mycket och länge någon form av bisarr träningsvärk i armarna när jag började med klättringen, men det har gett med sig. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 10:03Anders: Jo, det var det jag trodde också, men ville bara vara säker. Försöker sova 8 timmar varje natt. Ibland blir det 7,5, ibland blir det 8,5. Hade jag haft tid att sova 9 timmar hade jag nog t.o.m. kunnat vara på gott humör... 😉 Äter gröt varje morgo
Anders: Jo, det var det jag trodde också, men ville bara vara säker. Försöker sova 8 timmar varje natt. Ibland blir det 7,5, ibland blir det 8,5. Hade jag haft tid att sova 9 timmar hade jag nog t.o.m. kunnat vara på gott humör... 😉 Äter gröt varje morgo
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 11:08Älska träningsvärk! (H:)
Älska träningsvärk! (H:)