Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Det enda jag lyckas få träningsvärk av mer än en gång är typ Box. Verkar som att jag behöver det explosiva för att det ska hända något.

De ringde mig precis från Nespresso Club (min kaffemaskin alltså)... Känner mig verkligen väl omhändertagen... Och lite "terrad". 😉

Haha, känner igen det där, men den maskinen flyttade med exet, så jag har skrivit över kontaktuppgifterna på henne. Funderade ett tag på att skaffa en egen, det blir onekligen gott kaffe och det är enkelt, men jag tror jag struntar i det.

En kollegas reaktion när jag berättade att jag varit ute och sprungit innan AW med jobbet: "Det är lite analt eller?"... (att det var samma snubbe med teorin om penisstorlek vs geografisk spridning och lite annat trams "goes without saying"...) 😉

Hans perspektiv verkar ju allmänt stanna någonstans strax nedanför bältet...

Han kanske är kort, under midjelängd?

Nä, han är rätt lång... I måndags när vi hade vårt telefonmöte med kunden och han hade höjt sitt bord för att kunna stå, så tittade han ner på mig (vi var ju tvungna att stå allihop eftersom telefonen var på hans skrivbord) och jag tittade upp på honom oc

Damn! Det hade jag gärna sett. 🙂

Jaha... Varför då Anders? För att du har en sjuk läggning för att vilja skratta åt mig eller? :@ 😉

Det här är samma kille som höll på att tracka mig en hel kväll och frågade gång på gång: "Ja, men om du och jag stod i en ring och hade match, tror du ver

Nä, inte åt dig specifik, men åt situationen. Sen hade det varit kul att se blicken i dina ögon då, samt gärna en inblick i hans tankar den halvminuten. 😀

Men ta det som en komplimang, du får mig att le och skratta.