Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 18:52Nu ska jag iväg till kören. Ni kan väl hålla er lite lugna, så det inte blir fler inlägg än att jag orkar läsa alla när jag gommer hem?
Nu ska jag iväg till kören. Ni kan väl hålla er lite lugna, så det inte blir fler inlägg än att jag orkar läsa alla när jag gommer hem?
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 18:54Hörde ni det alla?
Helena är inte hemma och kan läsa, så se till att inte skriva på ett tag.
Hörde ni det alla?
Helena är inte hemma och kan läsa, så se till att inte skriva på ett tag.
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 18:55Hur många inlägg orkar du läsa, Helena?
Hur många inlägg orkar du läsa, Helena?
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 18:5610...
10...
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 19:01*asg* Riiiight...
(nio)
*asg* Riiiight...
(nio)
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 20:22F*n vad ni har tjöööötat idag när jag har slitit hårt för brödfödan... :D(t+)
F*n vad ni har tjöööötat idag när jag har slitit hårt för brödfödan... :D(t+)
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 20:22Du som är Mr spam
mats 🙂
Du som är Mr spam
mats 🙂
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 14:00Tycker det är fräckt att när man är ute och springer 2 mil i ganska grått väder, kommer solen fram precis när man ska in i omklädningsrumet...
Tycker det är fräckt att när man är ute och springer 2 mil i ganska grått väder, kommer solen fram precis när man ska in i omklädningsrumet...
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 18:55Väntar på att min alldeles för sena tvättid skall börja. Vill ju egentligen bara slappa och kanske somna sådär underbart spontant. Men nejdå, uppe och vaken måste jag vara... *suck* (#)
Väntar på att min alldeles för sena tvättid skall börja. Vill ju egentligen bara slappa och kanske somna sådär underbart spontant. Men nejdå, uppe och vaken måste jag vara... *suck* (#)
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 19:11Jag har just vaknat efter att ha "slappat och somnat sådär spontant" ett tag i min fantastiskt sköna soffa. Nu bär det av ut på en pyttejoggingtur i snigeltempo för att se om kroppen tål det eller inte... 🙂
Jag har just vaknat efter att ha "slappat och somnat sådär spontant" ett tag i min fantastiskt sköna soffa. Nu bär det av ut på en pyttejoggingtur i snigeltempo för att se om kroppen tål det eller inte... 🙂