Quote from Fredric Lagerström on 10 February 2010, 21:20Det tycker jag med! Fika o tjöt låter bra.
Jag försöker få ihop allt som behövs till vår fjällresa. Tvättat och donat
här. Det som är en bristvara nu är bra handskar. Har massa udda bara.
Konstigt nog nästan bara vänskerhandskar. Och så försöker jag r
Det tycker jag med! Fika o tjöt låter bra.
Jag försöker få ihop allt som behövs till vår fjällresa. Tvättat och donat
här. Det som är en bristvara nu är bra handskar. Har massa udda bara.
Konstigt nog nästan bara vänskerhandskar. Och så försöker jag r
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 21:32Helena: vi lyssnade bara på dig när du sa till oss 🙂
Helena: vi lyssnade bara på dig när du sa till oss 🙂
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 21:34Jasså? Sen när försöker du rätta dig efter Helena, Lucas? Detta måste då vara första gången! 😉
Jasså? Sen när försöker du rätta dig efter Helena, Lucas? Detta måste då vara första gången! 😉
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 21:35Men det var ju länge sedan jag sa till och då hjälpte det inte....
Men det var ju länge sedan jag sa till och då hjälpte det inte....
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 21:36*Hör hur Helenas piska viner förbi och smäller till borta hos Lucas* 😀
*Hör hur Helenas piska viner förbi och smäller till borta hos Lucas* 😀
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 21:39Det var så längesen jag blev tuktad så jag tänkte prova på och se hur det var igen 😉
Inget för mig, så imorron skall jag spamma fb 🙂
*svider lite på ryggen*
Det var så längesen jag blev tuktad så jag tänkte prova på och se hur det var igen 😉
Inget för mig, så imorron skall jag spamma fb 🙂
*svider lite på ryggen*
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 21:44Imorgon kväll är jag på teater, så då får (läs ska) ni vara lugna.
Imorgon kväll är jag på teater, så då får (läs ska) ni vara lugna.
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 21:47Nä, nu får det vara slut med domterandet 😉
Nä, nu får det vara slut med domterandet 😉
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 21:49Lucas, vilken rebell du är! Hoppas det funkar på Helena... 😉
Lucas, vilken rebell du är! Hoppas det funkar på Helena... 😉
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 21:50Har ingen att domdera över hemma, så då får ni på fb bli mina offer.
Har ingen att domdera över hemma, så då får ni på fb bli mina offer.