Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 20:29🙂 nä det är sant, dom har lärt sig hur man tjänar pengar.
🙂 nä det är sant, dom har lärt sig hur man tjänar pengar.
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 21:26mascara? vibrerar 100(!) ggr i sekunden ... hmmm ... mascara?
mascara? vibrerar 100(!) ggr i sekunden ... hmmm ... mascara?
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 21:27Ja, fråga inte mig varför den måste vibrera... *funderar på om jag använder min på fel sätt*... 😉
Ja, fråga inte mig varför den måste vibrera... *funderar på om jag använder min på fel sätt*... 😉
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 21:29Kenny har hört att den skall vara jätte svår att använda.
Kenny har hört att den skall vara jätte svår att använda.
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 21:34men lucas lämnade ju placet, han var ju trött på tjejer, oss? men jag är här Kenny 🙂
jag har haft ett grymmmmmmt pass 😀
men lucas lämnade ju placet, han var ju trött på tjejer, oss? men jag är här Kenny 🙂
jag har haft ett grymmmmmmt pass 😀
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 21:36Vaddå trött på oss? *förvirrad*
Grattis, Emelie. Själv tog jag en spontan vilodag idag. Kände att jag behövde skämma bort mig lite... 🙂
Vaddå trött på oss? *förvirrad*
Grattis, Emelie. Själv tog jag en spontan vilodag idag. Kände att jag behövde skämma bort mig lite... 🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 21:40Ja han skrev ju det i en annan tråd.
Gött med vilodag! Skulle jag behöva, får vänta till på lördag!
annars då?vad händer?
Ja han skrev ju det i en annan tråd.
Gött med vilodag! Skulle jag behöva, får vänta till på lördag!
annars då?vad händer?
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 21:43Jo, jag såg ju det. Men jag förstod inte varför han var trött på tjejer...
Tja, annars händer det inte mycket. Ser fram emot att få ha helg snart... 🙂
Jo, jag såg ju det. Men jag förstod inte varför han var trött på tjejer...
Tja, annars händer det inte mycket. Ser fram emot att få ha helg snart... 🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 21:45jobbigt att han inte är kvar och kan svara på varför.
Händer det ngt speciellt?
jobbigt att han inte är kvar och kan svara på varför.
Händer det ngt speciellt?
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 21:46Vet inte riktigt...
Du då? Har du några planer?
Vet inte riktigt...
Du då? Har du några planer?