Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

välkommen Magnus!
hm, plugg? mamma o co kommer på besök o jag skall försöka komma igång med ihop sättandet av mitt nya spinningpass.

Magnus: Vad härligt! 😀 Har det gått bra på jobbet idag? Planer inför helgen?

Emelie: Ok. Som vanligt då låter det som... 🙂 Hoppas det blir trevligt med föräldrarna. 🙂

Magnus: Dags att investera i en lite modernare dator kanske? 😉 Låter härligt!

Det är inte min, och den kommer få lite ny delar imorgon när affärerna öppnar.

Nu skall jag bara koppla av (föröka iaf), efter att ha njutit av middagen är det kvar att dricka ölen och härja runt på nätet. 😀

Ja... Koppla av har jag också försökt göra hela kvällen... Men det har inte gått för bra...

Vad är det som brukar sägas, "bättre lycka nästa gång" alt. "Det är en dag imorgon med" ;P

Trist med sådant knas. Hoppas att jag klarar av att varva ner så att jag kan gå och lägga mig (&somna) i någorlunda vettig tid.

Ja, det var verkligen en klen tröst just nu...

Du får se till att komma ihåg att plocka ur kaninbatterierna innan då åker ifrån jobbet då om du nu inte kunde varva ner.

Mmmm... Eller som de föreslog på jobbet... Skaffa mig en pojke som kan klappa på mig lite. Jag tror inte att jag går på batterier nämligen.

Har sett det ganska nyss. Nu består denna någons liv av ett enda stort rosa fluff. *störtlöjligt*

Nope, hade jag ingen aning om. Knasiga människor de där som pratar franska... 😉 (*funderar* vem vill ha en kanin istället för en dejt...?)