Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 19:27Måste bara fråga, Vad är det med tjejer och djur och barn. Skaffar ni både barn och djur för att ha någonting att göra? Framförallt i unga år,
Anledningen att jag undra är att, varenda tjej man träffar på i 27-28 års åldern har ju Häst, Hund och fyra kat
Måste bara fråga, Vad är det med tjejer och djur och barn. Skaffar ni både barn och djur för att ha någonting att göra? Framförallt i unga år,
Anledningen att jag undra är att, varenda tjej man träffar på i 27-28 års åldern har ju Häst, Hund och fyra kat
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 19:30Jag är 41 och har varken katt, hund eller barn (och ingen gube heller för den delen).
Jag är 41 och har varken katt, hund eller barn (och ingen gube heller för den delen).
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 19:32här Lucas, du lär behöva det... 😉
BILD:http://shop.eject.se/Carplus/images/2707300.jpg
här Lucas, du lär behöva det... 😉
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 19:33Det här kan bli intressant... 😀
Det här kan bli intressant... 😀
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 19:34Helena: Du tillhör ju en generation på nåt sätt är annorlunda, än dom jag pratar om.
Håkan: Tack 🙂 Kanske att jag behöver gömma mig bakom din rygg med 😀
Helena: Du tillhör ju en generation på nåt sätt är annorlunda, än dom jag pratar om.
Håkan: Tack 🙂 Kanske att jag behöver gömma mig bakom din rygg med 😀
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 19:34Lucas: Ja, för vara i den åldern, vara singel och bara leva för att jobba och träna är ju jävligt mycket bättre eller? Hur hade du velat att de skulle vara då?
Lucas: Ja, för vara i den åldern, vara singel och bara leva för att jobba och träna är ju jävligt mycket bättre eller? Hur hade du velat att de skulle vara då?
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 19:39uh-oooh, för sent Lucas, Kenny har redan sett dig ... (H)
då är det mer en sån här du behöver, eller hur Kenny?
BILD:http://www.jabb.se/Shop/Image/Article/chokem_thaisusp.jpg
Klassisk thaisuspensoar i gjutjärn. Knyts fast med 3 snörer. Vaderade kanter
uh-oooh, för sent Lucas, Kenny har redan sett dig ... (H)
då är det mer en sån här du behöver, eller hur Kenny?
BILD:http://www.jabb.se/Shop/Image/Article/chokem_thaisusp.jpg
Klassisk thaisuspensoar i gjutjärn. Knyts fast med 3 snörer. Vaderade kanter
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 19:39Kenny: Ja att leva för att jobba och träna, samt för sin tid med vänner, som jag gör. är fan så mycket bättre!
Grejen är ju att sådana tjejer är ju alltid uppbundna tidsmässig, det hinns ju inte med att göra något annat än att ta hand om sitt Zoo, ingen
Kenny: Ja att leva för att jobba och träna, samt för sin tid med vänner, som jag gör. är fan så mycket bättre!
Grejen är ju att sådana tjejer är ju alltid uppbundna tidsmässig, det hinns ju inte med att göra något annat än att ta hand om sitt Zoo, ingen
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 19:50Jag tycker att det är en prioriteringsfråga och en smaksak. Jag började träna kick för jag var singel och hade ingen familj att ta hand om, så jag behövde fylla min tid med nåt och jag tycker att djur är synd att skaffa när man inte är hemma på hela dagen
Jag tycker att det är en prioriteringsfråga och en smaksak. Jag började träna kick för jag var singel och hade ingen familj att ta hand om, så jag behövde fylla min tid med nåt och jag tycker att djur är synd att skaffa när man inte är hemma på hela dagen
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 19:58men Kenny, pluttan, inte dö! Varför denna fatalistiska inställning? Det finns massor av liv kvar att leva och det kan ju bara bli bättre... låter det som...
I övrigt så förstår jag lite hur du tänker, Lucas, jag har (försökt) dejta en kvinna med 2 barn
men Kenny, pluttan, inte dö! Varför denna fatalistiska inställning? Det finns massor av liv kvar att leva och det kan ju bara bli bättre... låter det som...
I övrigt så förstår jag lite hur du tänker, Lucas, jag har (försökt) dejta en kvinna med 2 barn