Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:13Jag vill också kramas...
Jag vill också kramas...
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:14Jag med, men får visst nöja migmed min kuse (L)
Jag med, men får visst nöja migmed min kuse (L)
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:16😀 jag visste att jag skulle få käka upp att jag nämde häst i detta sammahanget.
😀 jag visste att jag skulle få käka upp att jag nämde häst i detta sammahanget.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:18Lucas: Nä, jag kände mig absolut inte träffad (uppenbarligen), men jag ville bara påpeka att man inte kan fördöma andras prioriteringar och drömmar. JAG valde inte det livet för jag kunde inte - inte för att jag saknade pojkvän eller så, utan för att jag
Lucas: Nä, jag kände mig absolut inte träffad (uppenbarligen), men jag ville bara påpeka att man inte kan fördöma andras prioriteringar och drömmar. JAG valde inte det livet för jag kunde inte - inte för att jag saknade pojkvän eller så, utan för att jag
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:23Å då undrade jag bara hur du menade...
inte alls ilsken, bara undrande
är så van vid att folk inte tycker det kan vara träning alls....🙂
Å då undrade jag bara hur du menade...
inte alls ilsken, bara undrande
är så van vid att folk inte tycker det kan vara träning alls....
🙂
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:25Kenny: visst krävs det oah har krävts en jävla massa uppoffringar för folk att få det livet,
Visst det är väl fel av mig att "dömma" andra om jag nu egentlige gjorde det, men jag tycker bara att det blir fler och fler som väljer det livet.
Kenny: visst krävs det oah har krävts en jävla massa uppoffringar för folk att få det livet,
Visst det är väl fel av mig att "dömma" andra om jag nu egentlige gjorde det, men jag tycker bara att det blir fler och fler som väljer det livet.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:26Lucas: men _alla_ väljer väl inte det livet? Det känns mest som om ditt problem är att du inte har lyckats hitta någon som valde en annan typ av liv?
Lucas: men _alla_ väljer väl inte det livet? Det känns mest som om ditt problem är att du inte har lyckats hitta någon som valde en annan typ av liv?
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:31Kenny: Klart som F.n att folk väljer det livet, Ungar och djur kommer väl inte med posten eller?
(eller missufattade vi varandra)
Mitt "problem" är att snart går det inte att träffa en tjej utan en massa oäktingar och ett helt zoo hemma.
Kenny: Klart som F.n att folk väljer det livet, Ungar och djur kommer väl inte med posten eller?
(eller missufattade vi varandra)
Mitt "problem" är att snart går det inte att träffa en tjej utan en massa oäktingar och ett helt zoo hemma.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:32Lucas: Då kanske du har letat på fel ställen? 😉
Lucas: Då kanske du har letat på fel ställen? 😉
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:35hehe kan iof vara sant. 🙂
men då kommer ju frågan
Vart skall jag leta då?
hehe kan iof vara sant. 🙂
men då kommer ju frågan
Vart skall jag leta då?