Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Jag har en tanke till gällande ämne;
Om jag ser till min gamla klasskompisar från högstadiet (ngr från gymansiet) finns det två tre grupper av människor
Grupp:
1. de som aldrig flyttat från Ön, hade pojkvän/flickvän(gäller iof större delen tjejer), de

Ja du Lucas... Tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Du får bredda ditt sökområde helt enkelt och vidga dina vyer! 😉

Emelie: jag tillhör en blanding mellan grupp 2 och 3, även om jag inte flyttat långt.

jag har träffat tjejer på krogen, kompisars kompisar och en liten del på nätet.

Och visst hoppas även jag på att den "rätte" står där en dag, men men

Lucas: Nu blev jag förvirrad. Letar du efter en man eller en kvinna? Eller vilket som? I så fall finns ju fler till ditt förfogande! 😉 (sorry om det blev personligt, jag är så nyfiken. Men du behöver inte svara)

Emelie: Du anar inte hur mycket jag hoppas att du har rätt i att Hon står där... Snart igen...

*jefvligt låg idag*

Kenny: ? var fick du det ifrå? jag letar bara efter Honor.

Lucas: Fick bara för mig att "den rätte" är formen för en "han" och motsvarande "den rätta" för en "hon". 😉

tänkte att du kanske fastnat i samma sväng, typ av tjejer, som var likadana för att de umgås i samma krettsar, men de gör du väl kanske inte då...
ge inte upp!hon finns där 🙂

klart hon gör Mats och du *storkram*

Kenny: 😀 då e jag med, du har säkert rätt där.

Emelie: Det kan vara så att man har fastnat i ett visst spår endå, funderar lite på hur jag skall förändra kursen lite.

Mats: nåt speciellt?