Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Inte helt lätt det där, särskilt när helgerna kommer och man inser att alla vänner är en del av två. *Suck* (Kul för dem, ej ironi, men tråkigt när man inte på något sätt kan träffas ändå....).

Edit: bara ett konstaterande.

Här kommer ett svar (och kanske en känga eller smocka eller vad det nu var man skulle utdela här?) från "hon som skaffade katt samma vecka som hon flyttade hemifrån, häst när jag fyllt 23, katt nummer två vid 26, häst nummer två vid 29 och hund vid 30 års

Ibland har jag undrat om det bara är jag som är utanför, men när jag har talat med dem verkar det som om inte heller de hinner ha så mycket umgänge utanför familjen alls. Jag lunchar ibland med de som jobbar inne i stan.

Sedan ska jag ju inte bara måla f

Emelie: jag vet inte om jag borde svara på det;), har vänner som är uppväxta i horleby om det är inärheten.

Jessie: jag är också uppväkt med husdjur, dock betyder inte det att jag skaffar det när jag flyttar(flyttade hemifrån. Älskar hundar, men det in

what? ja det är i närheten nu blev jag väldigt nyfiken!!!

Gick ur nösnäs -00, så det var på den tiden mina vänner bodde i horleby

Och kanske har lite temperament, Lucas ;).

Jag måste säga att jag nog också undviker husdjur. Det är jättetrevligt, särskilt katter är jag väl lite svag för, men nej. Jag har varit kattvakt över somrarna ett par gånger. Mini älskar naturligtvis djur, så

haha då är du för gammal;)/jag för ung...

Lucas; jag har träffat dig "lajv". O nu kan du börja fundera på var....

Annars tycker jag mest att ditt resonemang om barn djur mm tyder på ungdom. Du håller dig borta från de tjejer som redan har barn osv, för att de, som sagt ovan, aldrig kommer att ha

Björn: vad menar du med din sista mening?