Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Emelie: Tack! (L)

Lucas: Njae, mest är det känslan av att jag inte har kontroll just nu... Det löser sig, men jag hade inte haft något emot att Hon hade kunnat trösta mig, tycka om mig, och säga att allt blir bra...

Edit: Fyra veckor utan endorfinkick

gör något oväntat, om du brukar ragga på tjejer på krogen kanske du skall börja med de på gymmet eller fråga den snygga kassörskan på hemköp...

Inte lätt att ändra kurs, men rätt vad det är så gör man det...
(#) Inte alltid det blir helt rätt för det, men då vet man att man kan byta håll på sitt sökande iaf.
Åtminstone litegrann 😀

Fast det förstårs, för min del underlättar det iaf om han inte ä

Mats när du har vägarna förbi Halmstad så får du komma hit så kan du få en riktig kram och så kan jag säga att allt kommer att lösa sig;) för vet du, det löser sig alltid på ett eller annat sätt!

Emelie: Hur gammal är du? och är du ifrån hamstad ifrån början? nanledningen att jag undra är att jag känner några där, och om du kanske skulle vara i samma åldersspann och ev veta vilka det är!

Nej Lucas, jag kommer från Orust (vet du var det är va?) har bott i Halmstad i 2.5år. är 86:a 🙂 pluggar dina vänner, isf kan jag veta vilka de är annars gör jag nog inte det...

Det tog sin tid innan mini slaggade in och jag kan ge mig in i diskussionen.

För det första måste jag ju säga att 27-28 åriga tjejer med barn är ganska lätträknade i storstäderna åtminstone. I Göteborg/Malmö/Stockholm tror jag snittåldern bland förstföd

emelie: Om jag vet vart det e ja, är ifrån STD ifrån början. Och nej dom pluggar inte samt att du är lite yngre.

Fredrik: Visst kan dom också ha tagit det som det kommer, Dock har jag levit i samboskap i 9 år utav dom senaste11, så man kan väl tycka att

Ja, vad fan vet jag. I mitt fall blev det barn då jag var 36, men hon var väl iofs bara 28, vilket är ganska ungt här som sagt. Men de flesta i hennes umgänge var äldre och hade barn vilket nog bidrog. Det var inte jag som var drivande i förökningsfrågan

har du läst på nösnäs?