Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 21:48emelie: med tanke på disskutionen jag har dragit igång så får vi hålla oss till att du är för ung. 🙂
Fredrik: Nä djur framförallt katter hör inte hemma istan, Dock verkar det som folk tydligen kan göra allt när dom har djur;)
emelie: med tanke på disskutionen jag har dragit igång så får vi hålla oss till att du är för ung. 🙂
Fredrik: Nä djur framförallt katter hör inte hemma istan, Dock verkar det som folk tydligen kan göra allt när dom har djur;)
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 21:48Tror attjag ska editera den lite.....
Tack Kenny.
Tror attjag ska editera den lite.....
Tack Kenny.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 21:49Blir också nyfiken. 🙂
edit: på IsBjörns sista mening
edit 2: ...om tjejer som inte har barn i en viss ålder.
Blir också nyfiken. 🙂
edit: på IsBjörns sista mening
edit 2: ...om tjejer som inte har barn i en viss ålder.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 21:49Björn: Det finns ju två aspekter där. Dels om jag känner mig färdig med barn och har anledning att misstänka att den jag träffar inte är det. I mitt fall är jag nog ganska flexibel på den punkten. Träffar jag en tjej som vill ha barn är jag väl inte helt
Björn: Det finns ju två aspekter där. Dels om jag känner mig färdig med barn och har anledning att misstänka att den jag träffar inte är det. I mitt fall är jag nog ganska flexibel på den punkten. Träffar jag en tjej som vill ha barn är jag väl inte helt
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 21:49Jag har ju inte så många djur - bara två, men jag HAR haft fem som mest samtidigt (två katter, en hund och två hästar).
Anledningen till att jag skaffade (lite större) djur direkt när jag flyttade hemifrån för att det var då jag fick bestämma själv (mina
Jag har ju inte så många djur - bara två, men jag HAR haft fem som mest samtidigt (två katter, en hund och två hästar).
Anledningen till att jag skaffade (lite större) djur direkt när jag flyttade hemifrån för att det var då jag fick bestämma själv (mina
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 21:50Björn: NÄHÄ DU! Jag behöver verkligen få veta vad du menade.
Björn: NÄHÄ DU! Jag behöver verkligen få veta vad du menade.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 21:50Björn: Kanske det är så att det tyder på ungdom, och det kanske jag borde vara glad över.
Träffades vi idag för första gången?
Björn: Kanske det är så att det tyder på ungdom, och det kanske jag borde vara glad över.
Träffades vi idag för första gången?
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 21:53Fredrik: Då ska du satsa på en tjej som har djur, för de VET vad prioritering av en annan levande varelse innebär. 😉
Björn: För att det är stor risk att de ska vilja ha fler?
Om katter i stan: Min hankatt HATADE verkligen att gå ut. Jag skaffade honom
Fredrik: Då ska du satsa på en tjej som har djur, för de VET vad prioritering av en annan levande varelse innebär. 😉
Björn: För att det är stor risk att de ska vilja ha fler?
Om katter i stan: Min hankatt HATADE verkligen att gå ut. Jag skaffade honom
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 21:54*flinar* Ajajaj Björn, nu är de flera som fått vittring.
*flinar* Ajajaj Björn, nu är de flera som fått vittring.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 21:54jessie: då är du ju dock beroende av andra människor för att kunna ha dina djur.
Obstill alla, Jag säger inte att det är fel med djur och barn, bara nyfiken varför tjejer har så bråttom med det.
jessie: då är du ju dock beroende av andra människor för att kunna ha dina djur.
Obstill alla, Jag säger inte att det är fel med djur och barn, bara nyfiken varför tjejer har så bråttom med det.