Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:01Jasså, vad skulle det vara Lucas?
Jasså, vad skulle det vara Lucas?
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:01Jaghar inga barn, men har inte alls något emot att träffa någon med barn (så länge de inte är för många och för gamla). Dock förstår jag att det inte kommer vara lätt alla gånger och jag skulle reagera negativt om han INTE proriterde sitt/sina barn först.
Jaghar inga barn, men har inte alls något emot att träffa någon med barn (så länge de inte är för många och för gamla). Dock förstår jag att det inte kommer vara lätt alla gånger och jag skulle reagera negativt om han INTE proriterde sitt/sina barn först.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:02Du menar att han som relativt ny här inte visste vad han gav sig in på... 😉
Men håller lite med dig, tror inte att jag tycker att en massa småbarnsår igen är lockande. Men man skall aldrig säga aldrig har jag hört...
Du menar att han som relativt ny här inte visste vad han gav sig in på... 😉
Men håller lite med dig, tror inte att jag tycker att en massa småbarnsår igen är lockande. Men man skall aldrig säga aldrig har jag hört...
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:03Helt rätt Jessie, arbeta för att leva, inte leva för att arbeta.
Helt rätt Jessie, arbeta för att leva, inte leva för att arbeta.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:04Jessie: Nu är ju jag inte så långsam med det, för jag är ju bara en ungdom i mångas ögon;)
Visst kan man se det så och då har jag inget vettigt svar får jag erkänna. Om amn inte skall se till att jag inte kan disponera min tid som jag vill.
Och angåend
Jessie: Nu är ju jag inte så långsam med det, för jag är ju bara en ungdom i mångas ögon;)
Visst kan man se det så och då har jag inget vettigt svar får jag erkänna. Om amn inte skall se till att jag inte kan disponera min tid som jag vill.
Och angåend
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:04Nä, Lucas. Du har fel.
Nä, Lucas. Du har fel.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:04Sant Magnus, men behöver inte söka upp dessa situvationer.
Sant Magnus, men behöver inte söka upp dessa situvationer.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:05På många sätt tror jag nog att det är enklare om man får barn relativt tidigt. Men karriärmässigt kanske det inte alltid är det mest strategiska, även om många arbetsgivare iofs ser ganska positivt på föräldraskap. Men det kräver en bra relation och plane
På många sätt tror jag nog att det är enklare om man får barn relativt tidigt. Men karriärmässigt kanske det inte alltid är det mest strategiska, även om många arbetsgivare iofs ser ganska positivt på föräldraskap. Men det kräver en bra relation och plane
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:05ok då kenny, i surrender 🙂
Björn, ge mig en tidsaspekt. runt 8 år sedan då?
ok då kenny, i surrender 🙂
Björn, ge mig en tidsaspekt. runt 8 år sedan då?
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:08IsBjörn: Fick svaret! Förstår om du inte känner för att börja om. 🙂
IsBjörn: Fick svaret! Förstår om du inte känner för att börja om. 🙂