Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:09Lucas: Är det det som är så farligt då? Att vara beroende av andra människor? Det är vi ju dagligen oavsett och det är ju inte som att det är väldigt besvärligt att få den där hjälpen heller? Iaf inte för mig. Min granne tex - älskar min hund och är bara
Lucas: Är det det som är så farligt då? Att vara beroende av andra människor? Det är vi ju dagligen oavsett och det är ju inte som att det är väldigt besvärligt att få den där hjälpen heller? Iaf inte för mig. Min granne tex - älskar min hund och är bara
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:11Jessie: det kan vara lite olika för olika personer. Jag själv skulle nog ha rätt svårt att hitta folk som vill passa, har svårt nog att få till en barnvakt, en grej som jag måste ta tag i med tiden.
Jessie: det kan vara lite olika för olika personer. Jag själv skulle nog ha rätt svårt att hitta folk som vill passa, har svårt nog att få till en barnvakt, en grej som jag måste ta tag i med tiden.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:13Fredrik: Ja, självklart är det så, men jag skulle nog inte ha skaffat hund om jag inte visste att jag hade någon som kunde tänka sig passa den om jag tex vill åka på semester eller så?
Kanske är det som är skillnaden mellan mig och alla brudarna som Luca
Fredrik: Ja, självklart är det så, men jag skulle nog inte ha skaffat hund om jag inte visste att jag hade någon som kunde tänka sig passa den om jag tex vill åka på semester eller så?
Kanske är det som är skillnaden mellan mig och alla brudarna som Luca
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:14Jessie: man skall inte göra sig mer beroenda av folk än man behöver. Sen är det ju självklart bra att det funkar för dig, det gör du dig och din granne lycklig.
Jessie: man skall inte göra sig mer beroenda av folk än man behöver. Sen är det ju självklart bra att det funkar för dig, det gör du dig och din granne lycklig.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:17Men det är ju det jag inte har gjort Lucas. Jag har bara gjort mig exakt så beroende av andra människor som jag behöver. *hepp!*
Jag tycker det låter som en rädsla från din sida att bli beroende av någon alls och det måste man ju tillåta sig, tycker jag,
Men det är ju det jag inte har gjort Lucas. Jag har bara gjort mig exakt så beroende av andra människor som jag behöver. *hepp!*
Jag tycker det låter som en rädsla från din sida att bli beroende av någon alls och det måste man ju tillåta sig, tycker jag,
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:19Där fick du in en tjuvsmäll jessie. Visst det är inte omöjligt att det ligger en omedvetn rädsla att bli beroende av nån. Men frågan är, måste man vara beroende av nån i ett varaktigt förhållande?
Där fick du in en tjuvsmäll jessie. Visst det är inte omöjligt att det ligger en omedvetn rädsla att bli beroende av nån. Men frågan är, måste man vara beroende av nån i ett varaktigt förhållande?
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:20ganska typiskt i ett individsamhälle att man inte skall vara beroende av någon, mer än nödvändigt.
Jessi jag funderade på samma sak, Lucas icke beroende sak är en anledning till hans situation...
ganska typiskt i ett individsamhälle att man inte skall vara beroende av någon, mer än nödvändigt.
Jessi jag funderade på samma sak, Lucas icke beroende sak är en anledning till hans situation...
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:21kanske inte beroende, men ha ett behov av den andra partnen
kanske inte beroende, men ha ett behov av den andra partnen
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:21kanske inte beroende, men ha ett behov av den andra partnen
kanske inte beroende, men ha ett behov av den andra partnen
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:22Ett behov ja, men det är en annan sak. Alla har behov av kärlek och närhet.
Ett behov ja, men det är en annan sak. Alla har behov av kärlek och närhet.