Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Jag tycker nog att mitt jobb har varit mer i vägen för allt spontant än mina djur? Har man ett nätverk som kan passa dem så funkar det ju att åka bort spontant en helg. Är det bara för en kväll klarar sig djuren hemma utan mig, så återigen - vad är det ja

På så sätt att jag saknar dom om jag inte sett dom på ett par dagar. Jag levde någon månad utan eget hem förra hösten/vinter, och då märkte jag hur mycket de saknades mig.

Självklart vill jag att de sa växa upp till självständiga individer, men....

Ja du jessie-;) fundera på den!

Oftast så är det ju alltid upptaget för att det skall göras nåt med djuren osv säger inte att man ALRiG kan göra nåt.

nepp inte vad jag kan komma på lucas.

Lucas kanske är allergisk mot pälsdjur?

Det känns som om vi pratar olika beroenden här,
Sanknadn efter sina brn skall var stor, men du är fortfarande inte berorende av dem bara för att du saknar dem.

Nix icke alergisk,

Saknaden efter snus kan också vara stor. Är det ett beroende?

Lucas: Jag tror fortfarande att skon klämmer vid att de där brudarna inte har haft dig som prio ett jag.. 😉 Men, hur ska du ha det nu? Ska de vara beroende av dig, eller inte? *skrattar lite*

Jag måste nog ställa mig i kön för behandling av mitt beroende, av sommaren... (skulle inte tro det nä...)

Björn: när det gäller snuset så är det inga större att bryta! Säger det igen, man skall icke göra sig beroende, även om detta inte är samma sak. Jag slutade efter 14 års snusande så jag vet.

Jessie: Nä ingen skall behöva vara beroende av mig heller, sen